Er det tidlig??

Juni08/mars2013

Flørter med forumet
Er det for tidlig å kjenne noe i korsryggen nå? Kan det virkelig være bekkenløsning..?? I dag hadde jeg skikkelig vondt nederst i ryggen, kunne så vidt gå i trapper. Men trudde man fikk bekkenløsning på slutten. Får virkelig ikke håpe ryggen fortsetter å være vond, for da kan det bli en lang graviditet :S

Jeg kjenner ei som slet med bekken fra veldig tidlig i svangerskapet og ut.. håper ikke det er tilfelle hos deg!

Har jo hørt om bekkenløsning som første gravididetstegn. Selv fikk jeg det i uke 11 sist gang.

Første legen jeg var med trodde meg ikke og sa at førstegangsfødende ikke får bekkenløsning så tidlig. Det viste seg og være fullstendig sprøyt...

Sist fikk jeg i uke 11, ikke så tidlig som deg med andre ord. Mener å ha hørt noe om at når det er barn nr 2 så kan sånt komme tidligere i forbindelse med hormoner som ligger og lusker eller noe... jeg vet ikke om det stemmer men..

jeg fikk vondt nederst i ryggen/bekkenet nå rett før jeg ble gravid, det kommer visst av mye stress, lite søvn, stor belastning osv, og da hjelper det med fysioterapi merker jeg, det kan jo være noe sånt på deg også, bare tilfeldig tidspunkt?

Jeg har murringer til bekkenløsning, og jeg var veldig plaget under forrige svangerskap.
Skal klare meg noen uker/mnd'er til før jeg skal klage på det.. :) 

Det er fullt mulig å få bekkenløsning så tidlig ja, dessverre. Har fått det i alle mine svangerskap, å begynner og kjenne det allerede her.

Sist fikk jeg bekkenplager i uke 8, og fra uke 11 var jeg avhengig av krykker ut svangerskapet...
Nå er jeg like over 4 uker og det ser ut som om bekkenplagene er på full vei inn allerede nå... så er godt mulig å få tidlig bekkenproblemer...

Back
Topp