er det teit

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
å ikke ha noe dåp (vi er ikke kristne), ikke ha noe sermoni (humanetisk forbund sin sermoni krasjer med mamma sitt bryllup), og bare invitere folk til middag og kake for å feire at vi har fått ei lita jente?
Vi vil samle familien for første gang, vi er jo ikke gift, og vise frem tulla vår og feire, spise god mat og kaker, tenker at det sermonielle får heller være når humanetisk forbund sin ikke passer for oss rent tidsmessig, og det blir så lenge å vente til neste år.

Hva syntes dere?

Vi hadde ingenting for vår første og kommer ikke til å gjøre noe særlig ut av det nå heller.
Gjør det dere føler for!
Hørtes veldig koselig ut å bare samle alle og feire den nye!

Syns ikke d e teit æ da.. [;)] Vi hadde heller ikke dåp eller noen sermoni..

ORIGINAL: Monsilar

Syns ikke d e teit æ da.. [;)] Vi hadde heller ikke dåp eller noen sermoni..

Det er da ikke teit. Vi stod mellom det (bare feire at hun var født sammen med familie) og dåp. Men det ble dåp. Men vi tenkte over det ganske lenge ja.

Syns ikke det er teit, dere gjør det dere mener er riktig for dere[:)].

Jeg syns ikke det er teit for vi gjorde det selv. [:)] Hadde ingen seremoni, men laget til en liten sammenkomst med middag og kaker. [:)]

ORIGINAL: Ihne

Ingen av gutta er døpt. [:D]
Vi har ikke hatt noen annen form for sermoni heller.

Vi tenker som så at om de ønsker å døpe seg senere, så kan de få velge det da. [:)]

Samme her, bare at her er det gutta og ei jenta da [:D]

Det jeg tenker mest på, er om det er teit å invitere til  bare middag og kake, og ikke ha noen form for sermoni først [8D]

Kan itj dåkk inviter t navne-/presentasjonsfest da? Korr dåkk "offisielt" presentere ungen me navn for hele familien? Treng jo itj nå seremoni for d, åsså får dåkk samla dem dåkk vil i tillegg [:)]

Syns ikke det er noe teit.
Men om dere har lyst på Humanetisk forbund sin seremoni ( som forøvrig er veldig fin, vært med på to) har de jo flere enn en i året... så sjekk opp heller når neste er.

ORIGINAL: TonjeJenta

Syns ikke det er noe teit.
Men om dere har lyst på Humanetisk forbund sin seremoni ( som forøvrig er veldig fin, vært med på to) har de jo flere enn en i året... så sjekk opp heller når neste er.

Her oppe har de visst bare en i året.

ORIGINAL: MammanTeOlai

Jeg syns ikke det er teit for vi gjorde det selv. [:)] Hadde ingen seremoni, men laget til en liten sammenkomst med middag og kaker. [:)]

syns det hørtes veldig fint ut jeg[:)]

ORIGINAL: toneany

å ikke ha noe dåp (vi er ikke kristne), ikke ha noe sermoni (humanetisk forbund sin sermoni krasjer med mamma sitt bryllup), og bare invitere folk til middag og kake for å feire at vi har fått ei lita jente?
Vi vil samle familien for første gang, vi er jo ikke gift, og vise frem tulla vår og feire, spise god mat og kaker, tenker at det sermonielle får heller være når humanetisk forbund sin ikke passer for oss rent tidsmessig, og det blir så lenge å vente til neste år.

Hva syntes dere?

vi skal også gjøre det sånn[:D] Søsteren min gjorde det samme med sine 2 siste[:D]
Synnest at vi også skal få feire barnet vårt selv om vi ikke velger å døype hu[:)]

synes ikke det er teit i det hele tatt jeg [:)]
Pynt bordene, bak god kake og innviter alle sammen [:D]  det er jo fullt lov med kake med fødselsdato, masse pynt og lys på bordene (som i en dåp/navnefest).  Kos dere masse sier nå jeg [:D]

Er ikke teit i det hele tatt synst jeg[:D]

Back
Topp