Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer på om jeg skal ta bilde av gutten min med body som det står "jeg skal bli storebror" på, og sende til foreldrene våre. Får meg liksom ikke til å si "forresten, jeg er gravid" hehe:-P ja jeg vet det er rart:-P
Takk:-) gratulerer til deg også:-D den genseren var kul da. Skjønner godt at de ikke så det med en gang;-) jeg har bare skrevet på en body. Får dessverre ikke med all skriften på bilde. Håper de skjønner det og ikke begynner å spørre hva det står da:-P
Tihi, så bra [:D]
Vi brukte body med skrift på da vi fortalte om den gangen jeg var gravid med Matias.
Denne gangen fortalte jeg det til moren min på tlf fordi jeg hadde vært borte fra jobb (vi jobber samme sted), og det ble så dumt ikke å si det der og da.
Til farmoren og farfaren fortalte Maiken på tlf at hun skal bli søster [:D] Mamma har baby i magen [:D] (de bor langt unna)
Tok litt tid før de forstod hva hun egentlig da sa, men da var de fra seg av glede. Alltid moro å fortelle gode nyheter!!