Er det teit.. (*dåpsgave*)

trudepude_

Elsker forumet
..å gi klær i dåpsgave? [8|]

Spurte moren hva de ønsket seg til gutte i dåpsgave, og da nevnte hun klær.
Vil ikke kjøpe sånn "dilldall" som bare blir stuet bort heller..

Tenkte på et sett fra Katvig i så tilfelle..

Hun ønsket seg det, hvorfor er det da teit?
Selv syns jeg det er teitere å gi andre ting bare fordi man føler det som blir ønsket er teit[8D][:)]

Absolutt ikke teit[;)]

ORIGINAL: Maanda

Selv syns jeg det er teitere å gi andre ting bare fordi man føler det som blir ønsket er teit[8D][:)]

Jeg vet ikke, har liksom tenkt på dåpsgave som noe man "alltid har" (smykker, smykkeskrin, sangbok, disse boksene med "min første hårlokk" på, rammer o.l)!

ORIGINAL: trudepude_

ORIGINAL: Maanda

Jeg vet ikke, har liksom tenkt på dåpsgave som noe man "alltid har" (smykker, smykkeskrin, sangbok, disse boksene med "min første hårlokk" på, rammer o.l)!

Det er jo noe "alle" gir. Og kanskje derfor hun har sagt til deg hun ønsker klær? Såhar hun kanskje sagt til noen andre at de ønsker seg et sånt skrin eller andre ting. Så håper hun alle kjøper det de ønsker, så blir det ikke dobbelt eller trippelt opp[;)]

SYns absolutt ikke det er teit, men tror jeg ville kjøpt noe klær i god kvalitet som kan ta vares på og kanskje gå i arv[:)]
Ull feks

En av dåpsgavene vi fikk var Bergans sekk med regnstøvler oppi.
Det var en genial gave selv om det var lenge til barnehagestart, så er det jo i ettertid den gaven som har blitt mest brukt:)

nei..hadde blitt kjempeglad

Klærne og tursekkene som ungene har fått har vært mer i bruk enn smykkene ;)
Mye bedre å kjøpe noe som de ønsker seg.
Alle kan ikke gi en ramme eller et album for å spare den første lokken.
Da må den i så tilfelle være stor å kunne deles flere ganger :p

I og med at hun sier hun ønsker seg det er det ikke teit!
Spesielt hvis det er til en gutt, for da er det ikke like lett å finne på noe varig...

ORIGINAL: zarafina

SYns absolutt ikke det er teit, men tror jeg ville kjøpt noe klær i god kvalitet som kan ta vares på og kanskje gå i arv[:)]
Ull feks

Det var ikke dumt!

En god ulldress kanskje..

Back
Topp