Er det teit å gi dette til en mann

Krøllo

Elsker forumet
Om ikke så lenge skal min nye flamme reise bort fra meg[:(] Han blir borte i 2 mnd.

Er det teit å kjøpe ett påskeegg og fylle det med masse digg som han kan ta med seg ? Vil ikke han skal tenke jeg er helt teit liksom, haha.

Han har gitt meg så mye fint, så vil gi han noe koselig tilbake.

Klart ikke,kjempekoselig det[:)]

Det syns eg var ein veldig koselig ide [:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Bra[:)] Da satser jeg på det! Noen tips om hvilket snop jeg skal ha i ? Tenkte iallefall sånne kindersjokolader, det vet jeg han liker.

IKKE teit, kjempe koselig!! Gjør det :)

Sida han skal vere borte så lenge, så ville eg tatt eit sånt skikkelig stort egg :) skrive eit koselig kjærlighetsbrev, hjerte sjokolader osv[:D]

ORIGINAL: RaMona78

Sida han skal vere borte så lenge, så ville eg tatt eit sånt skikkelig stort egg :) skrive eit koselig kjærlighetsbrev, hjerte sjokolader osv[:D]
Jaaa

kjempekoselig. legg oppi et bilde av deg i sexy undertøy i bunnen[;)][:D]

det er jo bare så nyyyydelig =) i tillegg kan du kanskje legge nedi en liten notatbok, - med datoer på hvert ark . også ny søt beskjed hver dag =)=) hihi

Hvorfor i alle dager skal det være teit ? Det er da bare søtt å koselig vell.[:)]

ORIGINAL: Annicken

det er jo bare så nyyyydelig =) i tillegg kan du kanskje legge nedi en liten notatbok, - med datoer på hvert ark . også ny søt beskjed hver dag =)=) hihi

DET skal jeg gjøre!!! Takk for tips! [:D]

ORIGINAL: Mrs Lutz

haha jeg er IKKE sexy ...

ORIGINAL: RaMona78

Ja men lommeboken min er ikke så full, så har ikke råd til så mye digg, hehe

ORIGINAL: Snikesnuppa

Fikk du en ny flamme så fort ja? Så koselig... og for en fantastisk koselig ide, jeg synes ikke det høres teit ut [:D]

Ja jeg gjorde visst det..
Sånt man ikke kan planlegge, eller styre. Plutselig dukker det opp en man liker[:)]

Gubben hadde elsket det [;)]

gjem det i baggen hans!!!!!![:D]

ORIGINAL: Pontus

gjem det i baggen hans!!!!!![:D]

Det kan jeg ikke, for jeg er sikkert ikke der når bagen pakkes, og han møter meg alltid i døren når jeg kommer til han[:D]

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: Mrs Lutz

haha jeg er IKKE sexy ...

Joda, ALLE er sexy om bildet blir tatt rett!  [:D]

Back
Topp