Er det synlig?

Livetpålandet

Andre møte med forumet
Er det noen som har begynt å få litt gravidmage?
Føler at magen stikker mer ut en den har gjort til vanlig. Men godt mulig det er bare fordi man er oppblåst:laughing002
Klarer ikke å gå med stramme bukser, men føler på å vente med gravidbuksene enda. Flere som føler det slik? :)

Jeg liker å ha det komfortabel..tatt i bruk gravidtights og bukse allerede :happy: syns magen stikker ut mer, men er også oppblåst..en god kombi her.

Jepp :hilarious: Med nr 1 kom ikke magen før rundt uke 24. Kunne i hvertfall fint skjule det opp til da. Men med nr 2 og nå nr 3 så siterer jeg min mann " Magen har jo kommet med positiv test!:happy4". Og det er helt sant, akkurat som om sekundet progesteron begynner å skylde rundt i kroppen min gir magemusklene opp og sier "fend for yourself ":hilarious:.

Usikker på om jeg har gravidmage i den forstand, men jeg er i hvert fall veldig oppblåst og alle buksene mine begynner å bli ubehagelig stramme allerede:wacky:

Jeg føler magen allerede har poppet litt, men er sikkert mest bare oppblåst. Har ikke vært gravid før, og er bare 9+6 i dag. Vet det er veldig tidlig, men kjenner av og til en rar følelse i magen. Spesielt når jeg bøyer meg ned. Kjennes nesten ut som en ballong i magen. På privat TUL fikk vi beskjed om at livmoren hadde strukket seg veldig fort opp av bekkenet. Vet ikke om det kan han noe å si?:)

Jeg kjenner meg igjen i det dere beskriver jeg også, er 8+0 i dag og føler at jeg har fått en liten kul - men det er mye luft og uro i magen, så det kan bare være det. Vanskelig å si, og første gang jeg er gravid. Dog er det nok bare noe jeg selv ser/føler! hehe

Jeg er i uke 8 nå, tredje svangerskap, og jeg passer ingen bukser lenger på en behagelig måte. Er helt tydelig en liten bump på magen som ikke pleier å være der, og kan også kjenne at livmoren har strukket seg godt opp.

Er mitt 3.svangerskap, og kun 1 år siden siste fødsel…når jeg sammenligner magen nå med mitt første svangerskap ser det ut som om jeg er flere mnd på vei. Så går med store klær for å skjule det da jeg bare er 7+2 og ikke ønsker noen kleine spørsmål :hilarious:

E i første svangerskap og he ikkje fått mage enda fram til uke 9. men ej gikk med 10 kg før ej blei gravid so d hjelpe på at klena mine allerede e store XD :)

Noe vises ihvertfall, om det bare er luft eller baby er usikkert. En ting som er sikkert er at magemusklene har forrådt meg og sagt takk for seg så det skal ingen ting til før magen buler :hilarious:

Back
Topp