Er det symptomene som kommer snikende?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Lurer på om symtomene kommer snikende her.
I natt våknet jeg flere ganger, og synes liksom puppene virker bittelitt fastere. Mulig det bare er drømmer altså, for merker det mest når jeg ligger på siden. Hi hi! :)

Men da jeg våknet var jeg også kjempesulten, og litt småkvalm. Det kan hende jeg føltes kvalm pga. sulten, eller omvendt, men det har uansett ikke vært sånn de andre dagene!
Og når jeg så i speilet på badet var jeg jammen meg oppblåst allerede på morgenen. Ser ut som en liten kul der nå. Hi hi! :)

Ønsker jeg symptomer så veldig, eller er det virkelig min tur til å føle graviditeten mer? :)

Det er nok noen begynnende symptomer! :)

Lurer på om symtomene kommer snikende her.
I natt våknet jeg flere ganger, og synes liksom puppene virker bittelitt fastere. Mulig det bare er drømmer altså, for merker det mest når jeg ligger på siden. Hi hi! :)

Men da jeg våknet var jeg også kjempesulten, og litt småkvalm. Det kan hende jeg føltes kvalm pga. sulten, eller omvendt, men det har uansett ikke vært sånn de andre dagene!
Og når jeg så i speilet på badet var jeg jammen meg oppblåst allerede på morgenen. Ser ut som en liten kul der nå. Hi hi! :)

Ønsker jeg symptomer så veldig, eller er det virkelig min tur til å føle graviditeten mer? :)

Jeg spydde i dag.. var kvalm i dag tidlig og tenkte at det var fordi jeg var sulten, spiste en skive, leverte knerten i bhg, kom hjem igjen og da var jeg sulten og kvalm igjen, så jeg spiste et knekkebrød, men det kom rett opp igjen :-S

hvis du mangler symptomer, så kan du få litt kvalme av meg... :P

men nyt det så lenge du kan! :)

Back
Topp