Er det stor forskjell på vogner fra feks 2020-modell til 2023-modeller?

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Feks emmaljunga.
har sett på nxt90, men hva er forskjell på årets modell og den i fjor eller fra 2020 osv? Er jo kun 2023 i butikken så får liksom ikke "prøvd og kjent" selv.

Feks emmaljunga.
har sett på nxt90, men hva er forskjell på årets modell og den i fjor eller fra 2020 osv? Er jo kun 2023 i butikken så får liksom ikke "prøvd og kjent" selv.

Det kommer litt an på modellen :) når det gjelder Emmaljunga, så gjorde de oppgradering i dempingen på vognene sine, slik st modellen som heter nxt90/nxt90F er en del stivere enn nxt90 select. Den tidligere typen vil ikke være så ulik en vogn fra 2020 eller 2019, mens nxt90select faktisk skiller seg mer ut. Jeg husker ikke helt sikkert, men denne kom enten på høsten 2021 eller så var det i 2022. Men den har jo også nytt navn da, og understellet nede ved bremsene er ulikt av utseende. Den ergonomiske sittedelen er også oppgradert så det er bedre plass til barnet:)
Om man tar et annet eksempel, så er forskjellene dea bugaboo fox2 til bugaboo Fox 3 mye mindre, det går vel mest på farger og en ekstra lufteluke i bagen på 3ern.

Her kan du lese mer detaljert om forskjellene på akkurat Emmaljunga :)

Emmaljunga har forbetra kalesjen sin òg sidan eg kjøpte i 2021. Noko som var det aller første eg irriterte meg over, og som eg kjem til å irritera meg enda meir over med juni-baby! Den er altfor kort, sola skin rett inn, og eg må ha på ekstra solkalesje (som ikkje ser fint ut, nøyen som eg er) :hilarious:

Back
Topp