Er det spark Jeg har Kjent...???????

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen....
Jeg satt og slappet av litt tidligere på jobb, Og plutselig begynte det og boble såh rart I magen min.
Det varte kanskje 5 - 6 ganger, Det var litt utpå venstre siden, Var dettte spark??????
Det kjentes på en måte ut som kullsyre eller luft bobler.....
Jeg er 15 + 3 uker på vei, Og førstegangsødende, Såh synes kanskje at det var litt tidlig???????
Ei vennine av meg sah at det var ei slags bobling hos hennne første gangen hun kjente det...... [:D]

det kan godt være spark ja.

jeg har også kjent det,hver gang er det utpå sidene?

men det er veldig svakt da,så jeg er ikke helt overbevist[8|]

gleder meg til h*n fyrer løs.[:D]

Kan godt ha vært det...jeg forstod ikke med en gang hva de boblene var, men så ble det oftere og jeg forstod at jeg hadde kjent liv i flere uke uten å egentlig vite det selv[;)]

så utrolig gøy. gleder meg til det er min tur [:D]

Okey.....
Jeg håper at det var det, Siden det er svært få andre symtomer på svangerskap her[8|]
Det var liksom midt på magen, Bare helt ut på venstre siden.
Hvis det hadde vært vanlig luft var det vel rart at det bare varte en liten stund?????? Kjente det kun akkurat da.... [&:]
Akkurat som en blanding av romling og bobler var det..... [:D]

Så spennende! Så tidlig! Men det er jo noen som kjenner det tidlig...
Gleder meg til det er min tur!!!

Vi er like langt på vei, å jeg har kjent liv i tre dager nå. Men jeg kjenner det langt nede, ikke på siden men på midten liksom. Kjennes ut som en yderst lite dunk, ikke kilende eller lenge i slengen. Kansje jeg åsså tar feil, men tror ikke det. Jeg er andre gangs fødende, men det er tross alt ti år siden sist, så det er vell som første gang alikavell. *hehe*

Kathrine

Høres ut som spark ja[;)]Så morro da[:D]

slik du beskriver det høres det ut som du har kjent spark ja[:D]

Såh morsomt hvis det var det, Men kjente det kun akkurat på morgenen I går, Men får vel forhåpentligvis kjenne det flere ganger..... [:D]

Back
Topp