er det sopp?

VilSåGjerne

Forumet er livet
naboen skulle hente tobias i barnehagen sist uke. da hun hentet han hadde han nettopp fått tatt en sjittbleie...... så gikk de hjem,inn og spiste middag så gikk de ut igjen. eg måtte litt tidligere hjem fra jobb for han gren sånn ute.
det viste jo seg at han hadde en "diare"bleie......og rumpen såg ut deretter stakkars[:(][:(][:(][:(][:(]
såg nesten ut som brannsår.....han har vært sår en gang før men ikke noe i nærheten av dette her[:(][:(][:(][:(]

no e alt d røde vekke så og si.....men rundt endetarmen har han små kvite prikker. Dette er vel sopp???? eller???

kan eg smøre han med canesten?eller må vi te lege med han ?

han klør også nedentil,men ikke ved endetarmen,men på streken i fra pungen og ned til rumpen,den er bra råd ennå[&:][:(]

Jeg ville ringt å rådført meg med lege før jeg evt smurte på Canesten. Har ikke noe erfaring med hva det kan være dessverre. Det går jo an å bare ringe legevakt og rådføre seg på telefon.

vi hadde no liknende her om dagen, men gikk bort av seg selv etter ha smurt på acreme og bytta bleie ganske ofte. Men var bare litt da. Er du usikker er det best å sjekke med en lege.

ringte legevakten og det kunne høres ut som sopp så kunne smøre på canesten. håper det forsvinner fort.

Er nok sopp ja!
Vi ble anbefalt daktacort av helsesøster til eldstemann her. Funket kjempefint

det var nok sopp han hadde ja, no e d bare få prikker igjen,så han e kommet seg masse. fortsatt sår på den streken fra pungen og ned til rumpen. han klarer å klø\klore så felt der når han bader,klør så han begynner å blø. hvilken salve anbefaler dere der?

prøv inotyol salve, den er god og beskytter mot fugt.

ORIGINAL: Saras mamma

det e den eg bruker[:)]

ORIGINAL: Saras mamma

sign denne kremen er veldigt god[:D]

Back
Topp