Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Virker som det er så mange som føder og våkner med rier på nattid.
Har en del venner som har født før og det virker som action starter om natta.
Noen som har inntrykk av det samme?
Ofte er det slik at det er om natten det begynner, men langtfra noen regel eller noen selvfølge! jevnt over tror jeg det er like mange som starter på dagen som på natten, men kansje at man er mer følsom på natterstid da man skal slappe av og sove kontra på dagtid hvor man har mange ting å gjøre å finne på.
-ofte er det også slik at det er mer fødsler rundt fullmåne, uten at jeg kan forklare noen av disse påstandene ..
uten at jeg ska si det for sikkert har jeg hørt at vi skiller ut noen hormoner når vi sover som påvirker fødselen, og at kroppen slapper av hjelper kroppen til fødsel..har hørt at de fleste riene starter om natten/tidlig morgen.
Stemte på meg sist ihvertfall, og jeg kommer til å være spent nå hver kveld jeg skal legge meg[:D]
Sist gang merket jeg riene når jeg våknet ved 10-11 tiden på morgonen... mulig de startet tidligere, uten at jeg merket det [&:] De var ikke så vonde, men jeg skjønte med en gang at det var noe på gang [:)]