er det slemt? får litt dårlig samvittighet jeg..

Hyssamaia!

Gift med forumet
Andrea har fått ny seng, og står jo opp ørten ganger.. følger hun tilbake, men hun er ute av senga før jg får snudd meg. tilslutt ble jeg så oppgitt og sliten så jeg sa det at nå måtte hun legge seg, for julenissen satt å fulgte med på om alle barna var snille og flinke til å sove[X(]

Hun la seg jo med en gang, og det første hun spurte om når hun våknet var altså denne julenissen. Hun fikk jo masse skryt fordi hun la seg til å sove med en gang.. men kansje dumt å nevne nissen?[&:]
Fikk dårlig samvittighet jeg siden hun ble "lydig" med en gang..

Neida, syns ikke du skal ha dårlig sambittighet for det[:)]

det funket jo bra da[:D][:D][:D]

Det hadde vært verre om du sa at det var et monster under senga som kom å tok hun om hun ikke la seg!

litt stygg var den, men du kan ikke klandres for noe midt på natta, da er ingen mennekser[8D]

Syns det var en ganske god ide jeg[;)]

ORIGINAL: **Lillamumi**

Var vel kanskje litt slemt ja..

Jeg kommer nok til å bruke  

Hvis du ikke kan ligge stille i stor gutt seng så må du tilbake i sprinkelsengen din..

Hatt den inne på rommet hans til han skjønte at han ville bli lagt i den om han gikk ut av den vanlige sengen.

jeg har brukt den også.. men når jeg sa det svarte hun bare "okey"[8|] og den står i gangen i 5 deler[8D] så da måtte jeg bruke nissen[8|] men jeg sa jo bare at nissen så på alle barna om de var snille og sov pent. så fikk man gave av nissen på julaften[:D]

haha, dissa skal jeg huske på når Alexander blir eldre!

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Haha... Slemt???
jeg er verdens værste mor jeg da.

For når det nærmer seg jul, så sier jeg alltid til min eldste. "husk at julenissen ser deg"

Gu hjælpe meg, jeg er slem!

Begynte 3 mnd før jeg da[8D]

Synes den var genial jeg!!
Om du følger opp med en egen gave under sengen hennes på julaften som er til "Snille barn som legger seg når de skal" så kan du bruke den i et år til.. :)

ORIGINAL: Tøsa

forundrer meg ikke om det er imot dagens pedagogikk å si sånne ting.
men det ville jeg gitt en lang faen i iallefall...
synes det var et bra triks jeg[;)]

Haha, nei vist det funket så[:D]

Jeg skulle prøve å være pedagogisk, og forklarte at han måtte legge seg fordi han var barn, og barn måtte ha mye søvn sånn at de kunne vokse seg store og streke, sånn som pappa. Han bare så dumt på meg, og sa han ikke ville bli som pappa.[8|]

Neeei, klart det ikkje er slemt.

Trur det er godt for barn å ha tru på fantasien, så lenge det er positive figurar som nissen, og ikkje eit spøkelse i klesskapet liksom [8D]

ORIGINAL: Mesaana

Haha, nei vist det funket så[:D]

Jeg skulle prøve å være pedagogisk, og forklarte at han måtte legge seg fordi han var barn, og barn måtte ha mye søvn sånn at de kunne vokse seg store og streke, sånn som pappa. Han bare så dumt på meg, og sa han ikke ville bli som pappa.[8|]

haha ja de vet å få sagt det[8D]

funka det så er vel det det viktigste - i tillegg har du en historie å fortelle i konfirmasjonen hennes [:D]

tobias har gått hele sommeren og ønska seg leker til bursdagen.. og nå er bursdagen forbi og han vil ha masse masse leker hele tiden, og det får han ønske seg til jul.. å ønske seg noe i 4 mnd er kanskje overvettes lang tid for en 3åring, men pokker.. jeg driter ikke penger liksom [8D]

Er det ikke rundt denne tiden på året vi begynne rå bruke nissen som en for for lokkemat da[8D]

Er ikek så lenge siden jeg dro nissen inn i bildet,husker ikke hva det gjalt da,men det funket iallefall[:D]

Synes den var god jeg;) mye verre med trusler om forskjellige ting, å troll under sengen og sånn.

Julenissen følger jo med på om man er snill eller ikke;)

[:)]Ha-ha... Måtte le litt jeg da..  Komisk når du sier at det kanskje var dumt å blande inn nissen..  Helt sikkert ingen skade skjedd!

ORIGINAL: gotherina

litt stygg var den, men du kan ikke klandres for noe midt på natta, da er ingen mennekser[8D]

Har gjort det flere ganger selv jeg![8D] Når hun ikke har sett på så har jeg banket i veggen og sagt at det var nissen som satt i veggen og lagde gaver til henne[8D] Det gjorde mamma med oss da vi var små[:D]

Godt å høre det ikke bare er meg som bruker nissen som "trusel"[8D][:D]

Back
Topp