Er det slemt av oss/meg ?

PS.I Love You

Gift med forumet
Vi solgte hus for noe mnd siden. 
I hovedsak pga vi ville flytte nærmere byen og bo mere lokalt. 
Men også pga jeg var ekstremt plaget i huset vi bodde i. 
Jeg fikk aldri fred, var konstant sliten, opplevde uhyggelige hendelser og mye uforklarlige ting. Og hunden våres var også tydelig plaget og stresset. 

Jeg prisa meg lykkelig når huset ble solgt. 
Men nå sitter jeg å lurer på om jeg burde fortalt dette til kjøper eller om det er sånn man holder for seg selv og later som ingenting om de en gang spør om vi har opplevd noe ? 

Hmmmm ja ikke lett den der, men tror faktisk at jeg hadde holdt kjeft selv og...og bare prisa meg lykkelig for å ha kommet meg unna :)

De nye eierne er jo ikke garantert å bli plaget, slik som dere ble da, så det syns jeg er greit å ikke si noe om.

Hadde syntes det var kjempesært om (tidligere) huseier hadde fortalt meg noe sånt, og ikke brydd meg i det hele tatt :-P

Nei, jeg synes ikke det var smelt i det hele tatt :-)

Nei,hadde ikke fallt meg inn å sagt noe.. Men om de hadde spurt i ettertid om du hadde merket noe, så hadde jeg kansje gitt de en "light" versjon av hva jeg hadde opplevd.. hehe

Men er ikke alle som er like mottakelig for slike ting, så kan jo vær at de ikke merker noe :)

hadde også tenkt at det var supersært om tidligere huseier sa det! har virkelig ikke troen på sånt igrunn, samtidig som det jo ville vært litt sånn "ufyselige" news å få også.. siden jeg aldri senser sånt, og heller ikke har så trua på det, så ville det abre vært rart og snodig om noen sa det, rett og slett.

Hadde noen advart meg om det, hadde jeg trodd det var en spøk, eller at du var sprø.

Back
Topp