Er det slemt av meg?

Bruker662dan

Elsker forumet
De fleste av dere kjenner til historien om meg og mine foreldre...

På mandag fikk jeg sånn hentelapp i posten. De har sendt julegaver. Jeg har bestemt meg for å IKKE hente denne. Er det slemt gjort?

Føler bare ikke for å sitte å pakke opp gaver med klær som er for små i størrelsene og ser helt for j**** ut til ungene og bare noe drit til oss.

I fjor fikk Leah en pysj i str 86, genser i 92 og en gyselig fæl rosa skinnjakke.. Kan legge til at hun da hadde begynt å bruke 98 i tøy, og det visste de.

Jeg hadde latt være å hente pakka.. Den blir jo sendt i retur når den ikke blir hentet - så da får de jo kanskje litt å tenke på...??

Jeg hadde vært for nysgjerrig til å la være å hente den... [8D]

Men syns ikke det hadde vært slemt av deg, nei, med tanke på hvordan de har oppført seg tidligere.. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan la deg være i fred når du har sagt at det er det du ønsker..

ORIGINAL: Lille Kasper

Jeg har ikke fått med meg historien da,
men er du sikker på at det ikke er noe fint..
Hvis ikke du vil åpne den på julaften kan du vel kanskje hente den og la den ligge til over julen for så og åpne den?

Så blir det ikke dårlig stemning liksom?

Kan jo hende det er noe dere trenger[;)]

Men som sagt så kjenner ikke jeg til historien da..

Stemningen har vært dålig i snart 4 år den, så den kan vel neppe bli noe værre...
HAr ikke fått noe jeg trenger de siste årene heller.. bare masse drit...  

ORIGINAL: junijenta

Jeg hadde latt være å hente pakka.. Den blir jo sendt i retur når den ikke blir hentet - så da får de jo kanskje litt å tenke på...??

hadde ikke hentet den jeg heller

Eller blir det bare mer pes av å ikke hente den?? kanskje de blir ekstra ivrige på å kontakte deg da..

ikke slemt gjort sånn som de holder på. de kan takke seg sjøl

ORIGINAL: trudes

ikke slemt gjort sånn som de holder på. de kan takke seg sjøl
Sign

ORIGINAL: lillefixen

Jeg hadde vært for nysgjerrig til å la være å hente den... [8D]

Men syns ikke det hadde vært slemt av deg, nei, med tanke på hvordan de har oppført seg tidligere.. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan la deg være i fred når du har sagt at det er det du ønsker..

Back
Topp