er det sant?

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
Er det sandt at de som prøver å bli gravid har mindre sjans en de som ikke tenker på barn i hele tatt, men ønsker seg fordi?

Jeg hører det er så mange som sier det så jeg lurer nå jeg..hehe.. men det er vel låv og lure [:D]

Vi brukte en god stund på å bli gravide. Jeg tenkte masse på det hele tiden.

Tilslutt ga jeg opp, og etter det har ikke jeg sett noe til tanta...

Så det kan nok være i noe det der ja...

Har hørt om flere som har enten adoptert eller prøverør, og blitt gravid etterpå. [:)]
Kun fordi at da tenker de ikke på det lenger. Slapper med av. Har mye å si psykisk tror jeg.

når en slapper av å ikke tenker på det blir en fortere gravid,, viss en styrer blir kroppen stresset i ubalanse å vil ikke,,, jeg slutta på pillene den ene dagen å var gravid den andre så jeg fikk aldri prøve¨å bli gravid eller stresse med det

ja så sånn er det

Jeg har ikke personlig erfaring med det for begge gangene har jeg vært heldig og fått klaff på første forsøk. Men jeg har to venninner med samme historie (sikkert skrevet det før), begge prøvde desperat og lenge men ble ikke gravide. Tilslutt endte det opp med prøverør begge to. Etter førstemann, ble hun ene gravid ganske fort og det var ikke planlagt. Mens hun andre bestemte seg for en til og slet like mye, tom prøverør gikk ikke. Det endte med at hun fikk beskjed om at hun absolutt ikke kunne bli gravid. Men de ville ha en til så de slo tanken på egne barn fra seg og satte seg opp til adopsjon. En måned etter den uhyggelige meldingen ble hun gravid på egen regning. Så jeg tror det lønner seg å ikke stresse for mye.

Back
Topp