Tvillingmamma88
Glad i forumet
at når man skal føde så er det sterkere smerter med en kort åpningsfase enn en lang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tvillingmamma88Mine erfaringer sier at smertene er vel de samme, men det oppleves mer intenst med kort fase fordi du får ingen pauser. Den fødselen jeg synes var finest var den lange. Den som gikk fra 2cm til ungen var ute på 20-25 minutter var ille altså. Hadde ikke sjangs å puste en gang.
at når man skal føde så er det sterkere smerter med en kort åpningsfase enn en lang?
ORIGINAL: Tvillingmamma88Hvorfor fikk du epidural ved full åpning?
Husker bare jeg leste det et sted. Jeg gikk fra 3- full åpning på 20 min. Hadde STORE problemer med å puste gjennom riene før jeg fikk epeduralen[8D] Og va snakk om sekunders mellomrom. Ja, uff. At vi frivillig går gjennom så store smerter fatter jeg ikke[8D] Men resultatet er jo alltid verdt det[:D]
ORIGINAL: FF
ORIGINAL: Tvillingmamma88Hvorfor fikk du epidural ved full åpning?
Husker bare jeg leste det et sted. Jeg gikk fra 3- full åpning på 20 min. Hadde STORE problemer med å puste gjennom riene før jeg fikk epeduralen[8D] Og va snakk om sekunders mellomrom. Ja, uff. At vi frivillig går gjennom så store smerter fatter jeg ikke[8D] Men resultatet er jo alltid verdt det[:D]