Er det sant??? :):):)

Mammaokt2014

Etterlengtet gull i magen <3
Fikk vår førstefødte i 2008, og siden den tid har jeg ikke brukt noe prevangsjon. Vi har prøvd og prøvd, negative tester hele tiden.. Har også hatt en mens som aldri kom da den skulle. Men noen mnd kom den tidsnok .Nå hadde jeg gitt opp med å bli mamma.. :( siste mens kom 2. Jan og etter det har jeg ikke "sett" den. Men jeg trodde jo bare at den ikke kom.

En dag sa jeg til mannen min : jeg er sååå varm på beina om natta, at jeg ikke klarer å ligge med dyna.( er alltid kald på beina, og ble varm på de forrige svangerskap ) . Tenkte ikke noe over det. Så fikk jeg eksem på kneet og foten( som jeg også fikk under forrige sv. Skap :) ) en dag følte jeg meg kvalm og uvel, så jeg tenkte å ta en test bare for å utelukke graviditet, for den ville vise negativ allikevel ..

Tok testen, venta på svar og der var det TO streker!! Herregud tenkte jeg! Er det sant??? Måtte ringe mannen min på jobb , og han lurte på om testen var sikker, og ba meg ta en til.. Den andre testen viste TO streker!! Herregud, vi hadde klart det!! Jeg gråt maaaange gledestårer.. Mannen min ble nesten stum :)

Har måttet fortelle det til sønnen vår på 5 år, da han kom med testpinnene i hånda, og lurte på hva det var for noe.. Han gleder seg masse til å bli storebror :) Hvis han fikk en bror skulle han hete Batman (hehe) og hvis det var søster skulle hun hete Robin :) Søte i den alderen :)

Dette var min "fortelling" :)
 
Er alltid morsomt med slike solskinnshistorier <3 jeg hadde heller ikke noe som helst tro på testen, tenkte det var greit å bare utelukke det slik at jeg ikke innbilte meg noe:p glemte helt at jeg hadde tatt testen og leste av resultatet flere timer senere:p endte opp med panikk og 5 tester til :D Hihi!
Når det endelig hadde gått opp for meg føltes det ut som om jeg var den første i verden som hadde blitt gravid:p var en surrealistisk opplevelse og har levd på en rosa sky senere<3
 
Var på svangerskapskontroll på mandag, tok blod og urinprøve i går :) Ringte jordmor akkurat, men hun skulle ringe opp igjen :) Er 8+6 idag! <3 Snart 9 uker :) bare 3 uker og 1 dag til uke 12 :) spennende tider i møte :)
 
Fått time hos jordmor 19.Mars :) Hun lurte også på om legen hadde henvist meg til UL.. Så veit ikke om jeg skal på tidlig UL eller ei :)

Fortsatt like kvalm idag. Kjente "leamus" øverst i magen i natt også :)
 
9 uker idag <3 kvalmen er litt bedre! Endelig!! :D
 
Fikk henvisning i går om at jeg skal på UL i slutten av mnd, da er jeg 12 uker på vei :) Er pga forrige svangerskap at de vil vurdere om jeg skal ha kontroller på sykehuset eller hos jordmor :) Har time hos jordmor den 19 mars :)
 
31/3-14 var jeg på første tidlig ul kontroll. Fikk se nurket, og ble målt til 41mm. Dvs at jeg eller babyen var i uke 11?! Ikke vet jeg. Tviholder på menstermin :) ImageUploadedByBV Forum1396438051.953238.jpg

30.april er det oul :):):)

Tok også en gendermakertest som viste jente, men vi får se :) ImageUploadedByBV Forum1396438063.103414.jpg


Sent from my IPhone 5C :)
 
Fikk brev i posten igjen om ny oul time pga ungen liten og jeg ble skjøvet en uke bakover.. Så 19 mai er endelig dagen og ikke 30 april..ImageUploadedByBV Forum1396527884.486390.jpg


Sent from my IPhone 5C :)
 
Back
Topp