Er det sant?

BflyW

Elsker forumet
Jeg så akuratt at tickeren min har hoppet et steg frem...
"I can swallow and kick already"
Er det sant?

Er det flere enn meg som ikke helt han tro at det er virkelig?
Jeg ønsker meg virkelig til UL for å se det med egne øyne. Jeg forsøkte å bestille time rett før jul (I skedsmo) men uansett hvor jeg prøvde (private gynekologer og Omnia) fikk jeg beskjed om at det ikke var kapasitet og at vi ikke fikk komme så sant vi ikke hadde blødninger....
Jeg er jo glad jeg ikke har det da...
Så rett over nyttår skal jeg ta en ringerunde i Oslo.
Jeg har fastlege på Sjølyst Medisinske Senter, så jeg satser på at Gynokologen der kan ta med inn.... Krysser fingrene for det.

Fikk papirene fra Ahus i dag.
Litt rart å ha fått 'garantert plass til fødsel ved termin 1/8/06' allerede, når jeg ikke engang helt forstår at jeg er gravid...
Har fått time til UL på Ahus 6/3 (uke 19)

Okay - dette var bare en liten uttømming av mine tanker i dag.... Må liksom tømme hjernen en gang i blant - og dere er jo ca like langt....

ORIGINAL: maritk
lykke til med å finne ul, tenker du privat da eller?
selv satser jeg på å få henvisning til tidlig ul siden jeg har mistet før...
klem

Ja, tenker på privat. Har ingen grunn til å få henvisning egentlig.....
Lykke til denne gangen!!!!
Dette er første gang jeg er gravid, så jeg har heldigvis (!!) ikke opplevd å misste!

ORIGINAL: Karo
Deilig at det går framover. Men fortsatt 3 laaaaaaaaaaaange uker til de første 12 er over.. BANK I BORDET!!

Jeg venter - og venter - og venter..... 15 januar kommer liksom adri nærmere!!!!

Føler ikke det enorme behovet etter å få mage (Er redd jeg bare skal føle meg feit - har alltid vært overvektig, så stor kropp er ikke noe jeg lengter etter...) men jeg vil gjerne kjenne liv! Vite at det er noe der liksom... Nå er alt bare uvirkelig!

ett lite spm..kan man få henvisning tidligere til UL hvis man er veldig usikker på når man ble gravid? var så mye kluss med mensen min att jeg jaggu ikke vet....

Jeg har fått time til UL i morgen!!! [:D] (Privat)
Er ganske spent.
Lurer på om termindatoen blir endret....

Krysser fingrene for at alt står bra til der inne!

Til FirstTime!
Vet ikke om man kan få henvising til UL pga det - men du kan jo alltids spørre legen! Eller så kan du jo ta det privat (Men da koster det jo)

Heisann! Jeg skal til legen på fredag, tenkte jeg skulle spørre om en UL siden jeg har hatt en SA i høst. Hvis ikke jeg får det vil jeg kanskje ringe Colloseumklinikken på Majorstua, der tror jeg de tar inn alle. Koster sikkert litt men... Har i hvertfall lyst til å ta 3d UL der senere i svangerskapet!
Lykke til videre, håper formen er bra![:)][:)][:)]

min også hoppet ett steg frem... kjempe flott ti hi..[:D]

Heisan!
Jeg er usikker selv, noe jeg gjorde temmelig klart hos fastlegen min, så han sendte henvisning til ul med en gang. Dit skal jeg i morra. Jeg har lange sykluser og er usikker på eggløsningen min, så jeg bare må få bekreftet eller avkreftet at jeg faktisk venter barn nr 3. Man bør få muligheten til det når man er sååååå usikker.

Lykke til!

Var på UL i går! Tok det privat på Sjølyst medisinske senter, det kostet 850 kr.

Det var helt fantastisk opplevelse!
Jeg lå der og tittet, og fosteret sprellet og sprellet! Vet du - nå føles det virkelig! Det er helt annerledes å være gravid i dag enn det var i går før ul!!! Jeg føler jeg på en måte fikk kontakt med det lille livet inni der, slevom jeg ikke merker noe enda. Nå har jeg jo sett det med egne øyne!
DET ANBEFALES!

Det var godt også å få bekreftet at alt sto bra til.
strl var riktig... Jeg hadde godt med fostervann, det var 2 armer, 2 ben, 1 hode - kun ett barn! Alt så veldig bra ut!

Ja, 10 uker [:)]

ja... det var gjempe gøy! Trodde ikke man kunne se så mye, så tidlig!

det er nesten litt "rart" å se at det faktisk er en liten baby der inne så tidlig...
Vidundelig faktisk!!!

Spennende!

Kathrine

Back
Topp