Er det sant at

K

Koffert

Guest
Fremmede begynner å ta på magen når man har skikkelig babymage? Dere som har vært gravide før.. Er det virkelig det.. Har hørt og lest om det, at de aller fleste opplever det,, hvilke episoder har dere å dele? Skjer det på butikken liksom? Vet ikke hvordan jeg hadde reagert jeg da... :p
 
Hahaha!! Ååh, da tror jeg jeg får hetta :p hahaha
 
Vet ikke om jeg hadde blitt sint, sjokkert eller ledd jeg,, :p
 
Tror jeg automatisk hadde gitt de en flat hånd i fjeset jeg da :p ingen fikk ta på magen min sist, og de eneste som får lov denne gang er sambo og mini :)
 
Nei, kun kjente, og overraskende få i grunnen.. Jeg har ikke noe imot det :) bare koselig :)
 
Kan skrive under på sistnevnte her :)

Fikk masse oppmerksomhet fra fremmede når han var født da og frem til han var ca. ett år :) Synes det også var koselig jeg :)
 
Håper da ikke det. Da får de seg en på trynet :p
 
Jeg var veldig plaget av det. Og det et langt over min intim-grense så jeg klikka et par ganger! Ta igjen- jeg kløyp en gammel dame tilbake. De kan da ihvertfall spør først, så man får sjans til å si nei!
 
Ingen tok på magen min sist, foruten gubben. Jeg hadde også fått litt hetta om andre hadde gjort det. Men hadde sikkert blitt for paff til å si noe, dessverre.
 
Jeg opplevde ikke at noe fremmede tok på magen sist, kun noen venninner og det etter de hadde spurt:) det synes jeg er greit, jeg er av de som elsker gravidoppmerksomheten:) men hadde nok reagert dersom en vilt fremmed hadde kommer å tatt på meg:/
 
Yes, det er "vanlig" at fremmede tafser på magen din når du er gravid... :O på butikken, på jobb, svigermor bøyer seg ned og skal høre på magen. Herlig! Neej..
 
Kan ikke se for meg at det er vanlig?? Jeg ville aldri tatt på noens gravidmage sånn uten videre. Haha Hadde fått hetta om noen hadde gjort det på meg:p
 
Jeg opplevde ikke at fremmede gjorde det da jeg var gravid med førstemann, men så og si ALLE kjente og bekjente gjorde det gjerne, uten å spørre!!
 
Familie, venner, bekjente, familie av bekjente, naboer til familien til bekjentes naboer.. og vilt fremmede (helst eldre)! Der finnes gensere og skjorter med teksten: rør magen min og jeg slår!
Jeg vurderer hver gang å kjøpe en slik en... Meen feiger ut... Har en refleks på å klappe til noen hvis de tar på meg på "intime steder" til vanlig. Under svangerskapet går magen som veldig intim.! Prøver å kontrollere refleksen så mye som mulig... Det som derimot er morsomt er å ta tilbake på vedkommendes mage! ;-) tar du på min, tar jeg på din! Da skjønner de fleste at det kanskje ikke var så lurt....

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg opplevd det noen få ganger. Du får kjøpe deg sånn t-skjorte med tekst der det står at dem ikke skal røre :p
 
Jeg har aldri opplevd det i mine to svangerskap.
 
Det opplevde jeg heldigvis aldri, og har en plan om at det skal være slik denne gangen og. :)
 
I mitt forrige svangerskap var det enkelte som sa de bare måtte kjenne på magen min! Man blir litt paff!
 
Fremmede begynner å ta på magen når man har skikkelig babymage? Dere som har vært gravide før.. Er det virkelig det.. Har hørt og lest om det, at de aller fleste opplever det,, hvilke episoder har dere å dele? Skjer det på butikken liksom? Vet ikke hvordan jeg hadde reagert jeg da... :p

jepp! skjedde med meg første svangerskap, de kjente den vordene far, men jeg hadde aldri møtt dem før så begynte de å ta på magen min, uten å spørre eller noe! Jeg sier de for det var mange forskjellige i forskjellige anledninger... Også kjente tafser på magen, synes ikke det er noe særlig bedre heller... :/ min kropp, min mage!
man blir jo, litt paff og sjokkert.. visste liksom ikke hva jeg skulle si eller gjøre..
 
Back
Topp