Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bdancer
Spark han i ballene å se om smertene varer i flere timer, gjerne døgn, som hindrer søvn og bevegelse. Bør gjerne resultere i litt hyling og revning og blod også![;)]
eller be han drite en vannmelon og spør han om det er vondere[8|]
ORIGINAL: Miss Nobody
ballespark og fødsel har ikke samme smerte
Men det som fødsel kan sammen lignes med for meg er å sitte på do med hemorider innvendig og ikke får komme på do fordi hemoriden revner og du blør, det er så vondt at du kan svimme av akkurat som fødsel og du blir så sår i rassen at du kan ikke reise deg etter på vente nesten 5 min for og restarte balanse evenen.
så hvir han har da sittet med det i minimum 3-4 kan han vel skryte på seg en fødsel hehe
jeg vet for jeg har hatt hemorider før jeg ble gravid som jeg beskrev over og da jeg skulle føde trodde jeg at det ville bli mye verre men det var faktisk akkurat likt. så jeg har da fått god føde erfaring hvertfall [:D]
ORIGINAL: tipp
jeg kan ikke tenke meg det. Et ballespark går jo over fort da. Ikke så fort,men fortere enn maserier,rier (kanskje i flere timer) pressriene også skal da lille nurket ut i tilegg[:)]
Så nei, et spark kan ikke sammenlignes.Men kan han ikek bare få tro det da[:D]
ORIGINAL: Immunda
Er nok ikke den samme smerten, nei, det tror jeg ikke. Forskere har jo nå funnet ut at om menn skulle utsettes for en normal fødsel, ville dem ha dødd av smertene, rett og slett. Men det er jo ikke så rart, de er jo ikke skapt for det[;)]