Er det sammenlignbart??? (samme som April 09)

LTomineFj

Gift med forumet
Okay..tror dere det er direkte sammenlignbart kvinner vs. menn og smerte

ballespark = fødsel

(Mannen min påstår at det er sammnelignbart; Hvordan kan ei kvinne vite at det ikke er like vondt)

Da spørs, meina han at 1 ballespark e lika vondt so ein fødsel?
Eller at han får jevnlige ballespark, med alt mellom 2-7 min mellomrom i tja sei 12 tima? [8D]

Vi vet jo ikke hvor vondt det er å få ballespark, og de vet jo ikke hvordan det er å føde.
Og alle fødsler og ballespark oppleves jo ulikt fra person til person, så det er ikke sammenlignbart.
eneste som kan sammerlignes, er at begge deler faktisk gjør vondt[;)]

jeg kan ikke tenke meg det. Et ballespark går jo over fort da. Ikke så fort,men fortere enn maserier,rier (kanskje i flere timer) pressriene også skal da lille nurket ut i tilegg[:)]

Så nei, et spark kan ikke sammenlignes.Men kan han ikek bare få tro det da[:D]

ORIGINAL: fjerdemam

ORIGINAL: Beta

Jeg tenker mere at ballespark = slag i en melkesprengt pupp jeg[:D] 

jeg stemmer for denne !
Auuuuuuuuuu

Enig, aaaaaaaauuuuu! *grøsse*

He he det har vi diskutert hjemme noen ganger og[:D]

Tja, blir han sparket med jevne mellomrom i 10-15 timer og ender opp med å revne fra rumpa og opp til penishodet så snakker vi likheter ja[:D]

ballespark og fødsel har ikke samme smerte 

Men det som fødsel kan sammen lignes med for  meg er  å sitte på do med  hemorider innvendig og ikke får komme på do fordi hemoriden revner og du blør, det er så vondt at du kan svimme av akkurat som fødsel og du blir så sår i rassen at du kan  ikke reise deg etter  på vente nesten 5 min for og restarte balanse evenen.
så hvir han har da sittet med det i minimum 3-4 kan han vel skryte på seg en fødsel hehe

jeg vet for jeg har hatt hemorider før jeg ble gravid som jeg beskrev over og da jeg skulle føde trodde jeg at det ville bli mye verre men det var faktisk akkurat likt. så jeg har da fått god føde erfaring hvertfall [:D]

ORIGINAL: Bdancer

Spark han i ballene å se om smertene varer i flere timer, gjerne døgn, som hindrer søvn og bevegelse. Bør gjerne resultere i litt hyling og revning og blod også![;)]

eller be han drite en vannmelon og spør han om det er vondere[8|]

Vil uansett ikke bli det samme å drite en vannmelon, jo vondt når den er på vei ut av analen, men han vil fremdeles ikke ha den store livmormuskelen som trekker seg sammen. [8D]

ORIGINAL: Miss Nobody

ballespark og fødsel har ikke samme smerte 

Men det som fødsel kan sammen lignes med for  meg er  å sitte på do med  hemorider innvendig og ikke får komme på do fordi hemoriden revner og du blør, det er så vondt at du kan svimme av akkurat som fødsel og du blir så sår i rassen at du kan  ikke reise deg etter  på vente nesten 5 min for og restarte balanse evenen.
så hvir han har da sittet med det i minimum 3-4 kan han vel skryte på seg en fødsel hehe

jeg vet for jeg har hatt hemorider før jeg ble gravid som jeg beskrev over og da jeg skulle føde trodde jeg at det ville bli mye verre men det var faktisk akkurat likt. så jeg har da fått god føde erfaring hvertfall [:D]

det kan også sammenlignes med å gå på do med kraftig diare etter en større hemoride-operasjon(både utvendig og innvendig) uten smertestillende.. selve pressiene altså.. de siste åpningriene var vondere.

ORIGINAL: tipp

jeg kan ikke tenke meg det. Et ballespark går jo over fort da. Ikke så fort,men fortere enn maserier,rier (kanskje i flere timer) pressriene også skal da lille nurket ut i tilegg[:)]

Så nei, et spark kan ikke sammenlignes.Men kan han ikek bare få tro det da[:D]

Nei, jeg tror ikke det er sammenlignbart. Har forøvrig ikke stemt.

ORIGINAL: Immunda

Er nok ikke den samme smerten, nei, det tror jeg ikke. Forskere har jo nå funnet ut at om menn skulle utsettes for en normal fødsel, ville dem ha dødd av smertene, rett og slett. Men det er jo ikke så rart, de er jo ikke skapt for det[;)]

Alle mine kamerater blånekter for at det der er sant :P :P :P
ALDRI I LIVET om de hadde tålt en fødsel... de ruller seg jo av smerte i sofaen bare de ser noen får ballespark på AFV på tv!

Back
Topp