er det sånn...

tosmå*

Glad i forumet
... at magen viser tidligere og tidligere for hvert svangerskap?? Det popper ut her nå og er vanskelig å skjule til tider...

Jeg har ikke fortalt det noen ennå, skal på første kontroll neste torsdag- da er jeg  17 uker. Håper å klare å holde det hemmelig en stund til ennå. Har liksom ikke helt skjønt det selv ennå så er ikke klar for å fortelle det til noen i familien.
 
ja, det er gjerne sånn - særlig når det er forholdsvis kort tid imellom - kroppen er allerede strekt og kjent med hva som skal skje.... kanskje det er like greit at det kommer ut snart? Men 17 uker? Du er jo nesten halvveis jo!
 
oj.. en gravid til... dette har jeg ikke fått med meg.. gratulerer!! og så 17 uker.. så stas!! :)
 
takk trillemor. Jeg har enda problemer med å akseptere det så syns det er vanskelig å si takk :-S Kom jo som et lyn fra klar himmel for oss dette her. Veldig hemmelig så ingenting på facebook;-)

Prøver å trekke magen inn av og til, men det viser jo for det. Gubben er overrasket over at ingen har spurt enda, men vi får vente å se hvem som spør først, hvem som er den freidigste i familien hehe;-)

Mamma holdt det hemmelig med barn nr 3, til det var  1,5mnd igjen til termin... Å hun syns jeg sa det tidlig sist, da var jeg 18 uker på vei. Så da er det vel bare til å ikke si noe da...;-)
 
Magen har kommet fort denne gang hos meg også. Føller nesten det er tvillinger der inne.
Litt rart siden jeg ar gått ned 7 kg siden jeg ble gravid.
Hvor mange uker er du på vei nå?
 


Fru+2 skrev:
Magen har kommet fort denne gang hos meg også. Føller nesten det er tvillinger der inne.
Litt rart siden jeg ar gått ned 7 kg siden jeg ble gravid.
Hvor mange uker er du på vei nå?


åå tenk om du har tvillinger da! Jeg fikk jo bekreftet graviditeten med ul i uke 11, og da var det bare en. Heldigvis;-) Jeg er 17 uker i dag, skal på første kontroll i morgen så håper jeg ikke det er så lenge til ul da..
 
Back
Topp