Er det sånn at...

mai__baby08

Glad i forumet
Den lille tar til seg det den trenger? Idag har jeg bare spist kun frokost...
Har ikke matlyst i det hele tatt...ligger bare i senga å sover å sover...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Stemmer d ja. Er bare deg det går ut over om du ikkje spiser ;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Uff.. ja vet:/ men føler meg skikkelig dårlig idag. Vil bare sove.. og når jeg prøver å spise så vil det bare opp igjen. ..

Jeg har vært uvanlig trøtt i dag og ikke gjort annet enn og ligge på sofaen. Har klart og få i meg mat, kun brød. Men da jeg har gått ned i armer og ben pga lite matlyst tidligere, har jeg spist enten jeg vil eller ikke:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff.. ja vet:/ men føler meg skikkelig dårlig idag. Vil bare sove.. og når jeg prøver å spise så vil det bare opp igjen. ..

Hatt noen sånne dager eg og :/ god bedring da iallefall!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Mannet meg opp å tok ei skive.. nå har jeg bare vondt i magen og vil kaste opp :/ skjønner ikke hva som skjer...

Det er mange som får tilbake lite matlyst og kvalme i slutten av svangerskapet, så det er nok ikke noe farlig :)

De sier baby tar det den skal. Jeg slet med matlyst hele forrige sv.skap og babyen som kom ut var pitte liten..... Jeg tror selv at det var en sammenheng!

De sier baby tar det den skal. Jeg slet med matlyst hele forrige sv.skap og babyen som kom ut var pitte liten..... Jeg tror selv at det var en sammenheng!

Jeg har hørt at det er bare de første fem månedene at barnet tar det den skal, men at etter dette er babyen mer avhengig av maten mor får inn fordi den vokser så mye de siste ukene. Jeg har nemlig en anorektisk venninne som også er gravid (har termin fire uker etter meg) og hun får enda tettere oppfølging nå på matinntaket sånn at babyen vokser som han skal. Vil ikke skremme unødvendig altså- så det er greit å dobbeltsjekke med jordmor.

Jeg har hørt at det er bare de første fem månedene at barnet tar det den skal, men at etter dette er babyen mer avhengig av maten mor får inn fordi den vokser så mye de siste ukene. Jeg har nemlig en anorektisk venninne som også er gravid (har termin fire uker etter meg) og hun får enda tettere oppfølging nå på matinntaket sånn at babyen vokser som han skal. Vil ikke skremme unødvendig altså- så det er greit å dobbeltsjekke med jordmor.

Synes det høres helt logisk ut! Jeg er overbevist om at mitt MacinTalk hadde noe med den lave fødselsvekten å gjøre!

Synes det høres helt logisk ut! Jeg er overbevist om at mitt MacinTalk hadde noe med den lave fødselsvekten å gjøre!

(Elsker at tastaturet retter opp ordene :D MacinTalk faktisk!)

Det virker jo ganske logisk for meg også. Riktignok har jeg rikelig å ta av på denne kroppen, men for dere som er naturlig tynne/slanke så kan det jo faktisk ha noe å si.
(Mener du er ganske slank AinaPaina?)

(Elsker at tastaturet retter opp ordene :D MacinTalk faktisk!)

Det virker jo ganske logisk for meg også. Riktignok har jeg rikelig å ta av på denne kroppen, men for dere som er naturlig tynne/slanke så kan det jo faktisk ha noe å si.
(Mener du er ganske slank AinaPaina?)

Hahahahahahahaha!MacinTalk!! Hoho
Kanskje det også har noe å si, ja jeg er slank, gikk veldig ned i og etter forrige graviditet også (ammeperioden) så var ekstremt undervektig før jeg ble gravid denne gang. Men frykt ikke, nå har jeg APPETITT!!! +20kg men fortsatt slank.

Back
Topp