Er det så vanskelig og finne ting??

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Tre dager nå har jentungen gått med lånt lue når jeg har hentet henne i barnehagen, enda hun har to luer liggende, en i kurven og en i hylla, men de har ikke klart og finne noen av de.

I dag kom hun også hjem med lånt truse. Det siste jeg gjorde før vi gikk hjem fra barnehagen var og gå igjennom klærne hennes og seom hun trengte påfyll, og der lå det i allefall en truse..

Det er greit om de ikke finner ting en gang liksom, men når du hver dag kommer og hun har lånt klær fordi de ikke finner hennes i kurven hennes, så lurer jeg litt på hva som er vitsen med og ha ting liggende der...

Den barnehagen deres høres ut som ei virkelig perle 

Frk. Tvert I. Mot skrev:
Tre dager nå har jentungen gått med lånt lue når jeg har hentet henne i barnehagen, enda hun har to luer liggende, en i kurven og en i hylla, men de har ikke klart og finne noen av de.

I dag kom hun også hjem med lånt truse. Det siste jeg gjorde før vi gikk hjem fra barnehagen var og gå igjennom klærne hennes og seom hun trengte påfyll, og der lå det i allefall en truse..

Det er greit om de ikke finner ting en gang liksom, men når du hver dag kommer og hun har lånt klær fordi de ikke finner hennes i kurven hennes, så lurer jeg litt på hva som er vitsen med og ha ting liggende der...

Sånn var det i barnehagen vi brukte før også, de ansatte gidder vel ikke å se gjennom tøyet vel, selv om det ligger rett foran nesa på dem.

Labambie skrev:
Den barnehagen deres høres ut som ei virkelig perle 

Ja, jeg begynner og bli en smule oppgitt. Mye er jo bagateller da, slik som dette, men man blir lettere oppgitt og ittitert alikevel!

Det jeg ikke kan fatte er hva slags krav andre foreldre har, siden dette er en av kommunens beste barnehager, og foreldrene er SÅ fornøyd! (Eller hvordan de andre barnehagene i kommunen er eventuelt...)

Synes ikke selv at jeg er spesielt kravstor men...

LÅNT TRUSE?????

Hadde serriøst tatt meg en prat med avdelingsleder altså!

Hver gang gutten kommer hjem fra tur i bhg så ligger det alltid noe i sekken hans som ikke er hans...

EmmaN skrev:
LÅNT TRUSE?????

Hadde serriøst tatt meg en prat med avdelingsleder altså!

Jeg synes seriøst det er bedre med lånt truse enn lånt lue jeg. Trusa er jeg rimelig sikker på at blit vasket mellom hver gang ett barn bruker den, men låneluer i barnehagen føler jeg meg mer utrygg på. Jeg er livredd for lus! :p

Back
Topp