Er det riktig??

Mammatilei

Elsker forumet
Er det riktig at jeg ikke kjenner noe effekt av Puregon sprøytene?? Jeg hadde innbillit meg at jeg "kjente" at folikklene vokste eller noe jeg?? Eller at jeg kjente noe i magen som smerter eller press eller noe. Det hender jeg kjenner noe i magen men det er som et lite stikk innemellom på forskjellige steder som går over like fort som det kom!
hmmm...nå begynner jeg å bli bekymret for at den ikke har den effekten den skal ha på meg[&:]!!!
Skal på kontroll i morgen, så får vel svar da..
Hva skjer hvis jeg ikke er tilfredstillende stimulert?

Jeg merket ikke noe til sprøytene. Fikk ut 4 egg som var topp kvalitet og kunne brukes

Hehe..
Vet ikke hva som er normalt..
men hos meg tok det helt av å kjente skikkelig at det jobba der nede..
men jeg var ikke stimulert nok så ble ikke noe ICSI på oss men Insiminasjon(misslykka) men tru ikke du ska sitte å tenke på det.. tru det er like vanlig å ikke kjenne noe som å kjenne noe.. å de stikkene er nok tegn på at noe holder på å skje der nede[;)]

Takk for svar jenter[:D]!!
Er nok bare jeg som forventer at jeg skal kjenne noe..hehe!! Er blitt litt rar oppi denne prosessen jeg skjønner dere[8D].
Men da stoler jeg på dere[:)]. Godt å få noen svar når en lurer på noe[;)]..
Skal til kontroll i morgen så da får jeg nok svar på hvordan det går med stimuleringa!!

Lykke til på kontroll i morgen,DÆVEN dette har gått fort altså!!
Jeg er helt sikker på at alt er som det skal,og at du får ut mange gode egg-klare til å bli baby[;)]

jeg har fortsatt en uke igjen med spraying,og begynner å bli grådig lei!! Har nå gått inn i min 4.uke....[:'(]
håper jeg får begynne på sprøyter med en gang,etter neste ul[:)]

snart testetid,hehheee[:o][:D]

Takk for det[:D]!! Dette har gått alt for fort ella!! hihi...henger ikke helt med i svingene jeg da, men det går nok! Jeg håper å det er mange gode egg som blir til en baby etterhvert!!

Hvordan går det med deg og sprayingen?? Mange bivirkninger eller??
Tenkt at du går på din 4. uke med spraying og det er mindre enn 4 uker siden jeg begynte med medisiner!! Synes tida har gått veldig fort jeg![:)]
Regner jo med at du kan begynne med sprøyter 5 jan! Jeg gikk jo på spray kun i litt over 2 uker!!

Hehe...har du alt begynt å tenke på det du a?? hihi!!
Skal komme meg gjennom uttak og innsett før jeg, sååå skal jeg begynne å tenke på testing!! hehe[:D][:D][:D]

Back
Topp