er det riktig av meg å si nei??????

sasja

Forelsket i forumet
I dag fikk jeg en tlf angående utdrikningslaget til samboeren min. Jeg har så dårlig erfaring med dette,og har vel mest lyst til å si nei til dette. Jeg klarer det rett og slett ikke. Nå har jeg så vondt i magen pga dette. Og bare gråter.
Er det riktig av meg og si nei?
Eller skal jeg bare la det gå sin gang?

jeg er litt usikker på hva du mener, men vil du ikke at mannen din skal ha utdrikningslag? Hvorfor ikke?? Om det er så fælt for deg så må du vel bare si det, men om dette handler om tillit så er det vel mer dere trenger å snakke om??

det er ikke snakk om tilit til min kjære, men snakk om å stole på han sine kamerater. Alkohol, er vel problemmet.

[:)]Skjønner godt hva du mener... Hadde de samme tankene selv ,men løste det med å sende min storebror med som "vakthund"..... Han holdt seg edru ,og dro gubben med hjem før de såkalte "vennene" hans lettet totalt! (Det var noen strippere osv.. med i bildet...)
HEIA STOREBRØDRE!!!!!
(Trodde egentlig ikke at gubben kom til å gjøre noe galt ,men sjalu--det er meg det! Og derfor syntes gubben det var helt topp å dra med en "gammel" svoger ut... Slapp noe tull i ettertid da[:)])

takk for tipset Micamor.
Vi har snakket masse om dette og egentlig er min samboer helt enig. Jeg sier nei til mitt. og de planlegger det på samme dag. og Da er det en ting og gjør, VI REISER VEKK!

Forstår godt hva du mener, for gutta skal vær litt tøffe i tryne og står en hel gutte gjeng og hyler og skriker at de skal gjør noe så har de lett for gli etter.
Få de til å reise på en hytte tur med masse god mat og drikke. Flere og flere så har begynt med det nå.

ORIGINAL: sasja

takk for tipset Micamor.
Vi har snakket masse om dette og egentlig er min samboer helt enig. Jeg sier nei til mitt. og de planlegger det på samme dag. og Da er det en ting og gjør, VI REISER VEKK!

Lykke til uansett hvordan det blir [:)]

Dette er vel en av grunnene til at jeg ikke klarer det. Alkohol, stole på venner, noen har tildenser til å gå over grensen når det gjelder alkohol. her er det snakk om tvang når det gjelder alkohol

jeg forstår deg godt...enkelte mennesker og alkohol hører rett og slett ikke sammen...hadde sagt det samme som deg...

Skjønner hva du mener...
Vi droppa hele "dritten" og tok heller en kos middag med de vi selv ønska der![;)]
Forlovere og noen andre nære venner,er mye kosligere uten "rølpe fyll"...[:D]

jeg skal nok også ha utdrikningslag (må bare få satt en dato...) eller, nå er jeg jo gravid... vil jo gjerne svinge seidelen litt jeg også. Stoler fullt og fast på kjæresten min, og kompisene hans gjør mye rart, men de tvinger ingen til noe som helst, så han må meget gjerne drikkes ut!

Back
Topp