Er det respektløst?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Av kjøpesenter å holde åpent?
Når er det respektløst, og når går det over til å være greit å holde åpent igjen? Lørdag, mandag, tirsdag?

Jeg syntes det var flott at alle kjøpesentrene rundt oss stengte 17.30 i går. Men i dag er det helt greit at de er åpne, Norge kan ikke stoppe opp, mine tanker er hos dem maaange ganger i løpet av dagen, men vi må leve litt også.

Jeg jobber på kjøpesenter og synes det var en merkelig følelse å jobbe på lørdag. Følte meg som en landssviker.. Det var jo ikke en kjeft på kjøpesenteret, ekko i gangene. Eneste butikken som hadde sporadisk besøk var matbutikken.

Igår syntes jeg det var helt greit at de stengte før. Hele vinterbro senteret var stengt på kvelden og deler av ski storsenter var stengt. Synes det er fint at noen av butikkene tilrettela sånn at folk fikk dratt i rose og fakkeltog

Jeg synes det var latterlig av Sandvika Storsenter og holde åpent igår, når ALLE andre senter omtrent stengte tidlig. Var jo ingen som var der, og de frarövet sine ansatte muligheten til å delta i minnemarkeringen.

Butikken jeg jobber i hadde stengt i går kveld mellom 17.30 og 19.30. Mener jeg det var..

Ups!
Dobbelpost ;)

Lissyjane skrev:
Respektløst nei. Folk må jo leve. Mange kommer jo fra ferie nå, og har ikke mat i hjemmet. Vi må være sterke og prøve å leve som normalt. Vi kan ikke la dette ødelegge oss og vi må ikke slutte og leve. Folket trenger at butikkene holder åpne, vi trenger at folk fortsetter å jobbe og vi trenger at ingenting stopper opp.

HELT ENIG!!!!!

Back
Topp