Er det rart vi klager på været?? *link*

Hehe [:D]
De har sagt nå at det beste været kommer fra i dag, og at August blir en knall flott sommer måned! Men assa, det knallværet har gjemt seg godt her i dag i allefall [8D]

Knallværet har ikke vist seg her heller - jeg heiv meg rundt og fikk tatt av sengetøyet til ungene i morges jeg, for da var det sol, men da vaskemaskina var ferdig så det heller ut som det skulle begynne å regne her, så da ble det tørketrommel i stedet[8D]

Ikke noe knall vær her heller. Vært ganske fint på kvelden, men det er jo på dagen man vil ha fint vær[8D] Regnet sinnsykt da vi stod opp og heldigvis sluttet da vi skulle gå[:D]

Samme her lenemor, såg ut til å bli sååå fint, så eg forta meg å gjere unda litt fordi eg tenkte å trille litt tur. Men regnet kom igjen.. ofte eg les om vèret du har, så stemmer det nøyaktig med det vi har her [:)] eller [&:] egentlig [8D]

Nå har det flotte været tatt seg en tur hit til oss i allefall [:D] Deilig!! Håper det blir sånn i  morgen da, og ikke bare sånn på ettermiddagen/kvelden [8D]

Back
Topp