Er det rart jeg elsker min kjære ektemann?

babyT

Forumet er livet
Som jeg skrev i en annen tråd så er ikke formen på topp idag. Har en hodepine som ikke vil gi seg. Og tidligere idag var det noe som skjedde, egentlig en filleting, men hormonelle meg begynte selvfølgelig å grine. Satt og lo av meg selv samtidig som jeg gråt, for jeg skjønte jo at det ikke var noen grunn til å ta til tårene.

Mannen min synes synd på meg, så nå har han lagd muffins for å glede meg [:D] NAM!!!

nååå, for en god mann!
min har forduftet så jeg skulle få fred til å jobbe med eksamen.. og her sitter jeg på bv... [:D]

ORIGINAL: dumidalia

nååå, for en god mann!
min har forduftet så jeg skulle få fred til å jobbe med eksamen.. og her sitter jeg på bv... [:D]

Hihi, effektiv eksamenslesing med andre ord [;)]

Når er eksamen, og hva skal du ha eksamen i?

ORIGINAL: babyT?

nååå, for en god mann!

er hjemmeeksamen, den jeg jobber med nå. skal leveres på torsdag, men min må være ferdig onsdag siden vi drar til tromsø. er en pedagogikkoppgave om lek. hater når oppgavene er så åpne... [8D]

nååå, for en god mann!

er hjemmeeksamen, den jeg jobber med nå. skal leveres på torsdag, men min må være ferdig onsdag siden vi drar til tromsø. er en pedagogikkoppgave om lek. hater når oppgavene er så åpne... [8D]

Kjedelig med så åpne oppgaver, ja. Men skal du ikke lage en egen problemstilling? Da kan du jo snevre inn oppgaven endel, så lenge du begrunner valget av problemstilling. Eller tar med i forordet at du ser at oppgaven er vid, og derfor velger å konsentrere deg om noen få elementer for å kunne fordype deg i de.

Bare forslag [;)]

nååå, for en god mann!

Kjedelig med så åpne oppgaver, ja. Men skal du ikke lage en egen problemstilling? Da kan du jo snevre inn oppgaven endel, så lenge du begrunner valget av problemstilling. Eller tar med i forordet at du ser at oppgaven er vid, og derfor velger å konsentrere deg om noen få elementer for å kunne fordype deg i de.

Bare forslag [;)]

jo, blir pent nødt til det.. er det det er lagt opp til, at vi kan bestemme selv hvilken del av leken vi vil fokusere på. så får vi se. nå skal jeg hive meg rundt og bli ferdig her. kos deg med muffinsene [:)]

åååååååååså god han er[:D]

fikk lyst på jeg også nå[&:]

ORIGINAL: *Levende Lys*

Njåååå...så søtt=)) herlig da,du var heldig da=)) [:)][:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

He he...skal han fete deg opp montro, men kos deg du snuppa[;)]

ORIGINAL: twinanne

He he...skal han fete deg opp montro, men kos deg du snuppa[;)]

Hmmm. Kanskje det? [8|]

Neida. Jeg blir fort matlei, og da er det ikke mye jeg får i meg, særlig når formen ikke er helt på topp, så da sørger han for at jeg får i meg litt hvertfall med å kjøpe/lage noe han vet jeg liker. Idag var det tandoorikylling til middag [:)]

babyT middagsmaten hørtes god og sunn ut da, det ar bare disse andre to - men du har sikkert godt av litt søtsaker også[:D]

Så snill han er babyT[:D]

Back
Topp