Er det problemer på forumet nå?

En tråd i 'FAQ - Ofte stilte spørsmål (om forumet)' startet av Musemor med tre søte små, 23 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Fortsatt problemer med appen på iOS. Nettleser fungerer heller ikke optimalt, da den plutselig bare hopper ut av innlegg jeg er på.
    På appen står den bare og laster. Skjer ingenting.
    Det er helt utrolig hvor ofte og hvor mange problemer dette forumet har. Aldri vært borti andre forum som sliter så mye. Muligens på tide å bytte ut de som arbeider med det tekniske, for de gjør ikke en god jobb.

2. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Hvis man ser bort i fra at jeg må logge inn hver gang jeg skal inn på appen så har min funka hele veien! Og varslene er på bærtur da, men jeg har vent meg til det.

3. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Kommer fint inn på tapatalk nå.
    Kommer fremdeles ikke inn via nettleseren Opera, men kommer inn via Crome

4. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Ja jeg mente ikke at det er mobilens feil ang bv appen, for der er det appen som feiler.
    Nei, det er ikke det per dags dato. Men nå er jo nettleseren ett fullgodt alternativ.

5. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Testet brukeren din flere ganger i alle nettlesere og kommer helt fint inn :)

6. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Så lenge man ikke bruker Opera, kommer fremdeles ikke inn med den nettleseren...
    Bruker Crome nå

7. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Skjønner ikke hva det kan være, har tømt chashen, oppdatert Opera, restartet maskinen ++++, men kommer fremdeles ikke inn der...

8. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Ja jeg skjønte det [emoji4]

Joda, for de som klarer og orker å forholde seg til alle farger, dill og dall er nettleser et fullgodt alternativ.

Jeg derimot blir helt svimmel av for mye ekstra når jeg skal lese og skrive [emoji85] Men det er jo meg.

9. Krösa Maja Forumet er livet

Jeg er som deg, kan ikke bruke nettleser. Blir for kaos for meg.
    Så får jeg heller ikke logget inn for jeg har ikke passordet lenger[emoji23]
    Så den dagen jeg er logget ut så kommer jeg ikke inn igjen, for det er en gammel Mail den hører til :p

10. Mammaatil1 Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Appen klikka helt på android i går, så jeg tenkte jeg skulle slette den og laste den ned på nytt, men da fant jeg den ikke i playstore [emoji85] Prøvde tapatalk også, men den var heller ikke god i går, i dag fungerer tapatalk helt fint.

Når kommer appen for android tilbake da? Liker best appen, syns den er mest oversiktlig [emoji4]

11. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jepp

Tapatalk måtte jeg gi opp. Bv app finnes ikke. Og på nettleser logger jeg inn i tide og utide. Men den husker meg da, må bare trykke logg inn. Så lenge det funker.

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Tapatalk henger og surrer enda her. Men jeg takler nettleser da, bare kjedelig å måtte logge inn i tide og utide og jeg slettet de der cache greiene sist jeg slet med det og det førte meg fra "får faktisk ikke logge inn" til at jeg nå logges ut hver gang jeg lukker den bytter app og noen ganger midt i innlegg men det bare en gang i dag. Så. Vel. Ikke umulig. Men vanskelig å bruke bv.

(og der ja. Logget ut midt i dette innlegget)

13. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Aha[emoji4]
    Jeg har som regel ganske ny.. eller 1 år gammel... akkurat nå er det Samsung note 8 og blir jevntlig oppdatert. Har sjeldent tull med Android appen. Så jeg klager ikke.

14. Miniknøttet Gift med forumet

Jeg slet med appen både i går og i dag. Slettet appen for å legge den til på nytt, men nå finner jeg ikke igjen appen

15. Cosacita Forumet er livet

Nå tuller appen seg igjen :/ Bruker laaaang tid på å laste inn tråder.

16. LittleMouse Forelsket i forumet Assistert-jentene

så rart for her fungerer det fortsatt ikke på chrome, trykker "log in", siden oppdateres og er tilbake på samme side der man skal logge inn... men ingen krise, bruker bare Edge det går helt greit.

Red: Nettopp oppdatert og restartet laptopen og nå klarte jeg logge inn på chrome.

Last edited: 24 Aug 2018
  17. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Får ikke logget inn på pc

18. Førtis78 Glad i forumet It's gonna be May 2019

Kommer ikke inn på forum appen nå, står bare at jeg må logge inn, men er logget inn..?

19. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Stort sett alltid lurt å spesifisere hvilken app/operativsystem. IPhone eller Android.

Men på min på Android dengang bv forum fantes, måtte jeg logge ut og så inn igjen når jeg fikk det problemet.

(Mange har den appen enda. De av oss som A installerte for å installere på nytt da der ave store problemer har dem ikke lenger for den finnes ikke i app store lenger)

20. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Appen til android tuller igjen nå!!

Del denne siden