Er det problemer på forumet nå?

En tråd i 'FAQ - Ofte stilte spørsmål (om forumet)' startet av Musemor med tre søte små, 23 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Fungerer fint her nå (ios).

2. Cosacita Forumet er livet

Nå fungerer appen til iPhone :)

3. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Flott :D

4. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* Himmelbarn VIP Febbisbebbis'18

Nei, er bare det at den automatiske innloggingen ikke fungerer. Har pleid å logge meg inn og være pålogget selv om jeg tar noen pauser. Ser endel ting er ordnet nå. Mulig dette er ok også:)

5. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Akkurat på den så er det nok en bug som stopper deg i din egen nettleser. Det fikser du enkelt selv ved å clear caches i den aktuelle nettleseren

6. Knerten07 Forumet er livet VIP

Kommer meg inn på app uten problem nå. I går kom jeg ikke inn, den sto bare og lastet. Har iOS.

7. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Funker fint på begge deler. Android app og vanlig nettleser

8. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Funker androide sin bv-app nå altså?

9. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Min har funket stort sett hele tiden, den. Jeg har Samsung, men det har vel lite å si hvilken mobil man har:)

10. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Har du ikke hatt problemer med innlogging?

Nei hvilken merke tlf er burde jo ikke spille noen rolle

Tester ut bv sin app igjen nå, liker den bedre enn nettleser og tapatalk

11. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Jo, jeg må logge inn for hver gang jeg har lukket appen, det er nå greit, blir en vanesak:)
    men igår fikk jeg ikke brukt appen da den bare sto og lastet hele tiden og fikk ikke svart oi tråder eller trykka meg inn i tråder forsåvidt heller, men alt er bare fintfint nå:D:) Jeg er glad i appen, synes den er god å bruke.

12. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Ja var den innlogginga som jeg ble så lei [emoji12]

Men måtte ikke logge inn nå faktisk etter noen minutter ute

13. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Nei, skal heller gå litt lenger tid, før man må logge inn igjen;)
    Jeg er glad i appen ellers jeg altså, så klager ikke.

14. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Jeg får ikke til å bruke appen.. iPhone

15. LittleMouse Forelsket i forumet Assistert-jentene

har prøvd det flere ganger men det gjør ingen forskjell, på login siden etter at jeg trykker log in kommer jeg bare rett tilbake til siden for å logge inn, kommer liksom ikke videre. Har bare gitt opp å bruke chrome nå...på mobilen (android) funker det derimot å logge inn med chrome, men rett som det er kræsjer hele chrome, i går kræsjet det tre ganger mens jeg holdt på å skrive et innlegg

16. LittleMouse Forelsket i forumet Assistert-jentene

Testet på nytt på chrome (på laptopen) nå, men får fortsatt ikke logget inn der.

17. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Har nettopp testet profilen din fra tre nettleser, og den logger rett inn den altså.

18. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Hva er problemet der nå?

19. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Det har mye å si hvilken mobil man har. Om den er ny eller gammal og om operativsystemet er oppdatert. ;) Man må selv holde mobilen sin oppdatert og ved like for at andre apper skal fungere. Men vår androidapp er jo helt lost nå uansett.. Men sånn ellers mener jeg

20. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Min tlf er ny i sommer, men fortsatt problemer med bv-appen. Så da er det ikke tlf. Så hvis tlf er rimelig ny eller oppdatert så bør det jo ikke være forskjell.

Men nå er det jo andre grunner til at bv-appen ikke funker [emoji852]️
    Er det ikke mulig å finne en annen utvikler for en ny bv-app?

Del denne siden