Er det problemer på forumet nå?

En tråd i 'FAQ - Ofte stilte spørsmål (om forumet)' startet av Musemor med tre søte små, 23 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

På enkelte forum får jeg beskjed om å logge inn, andre steder er det ikke noen problemer.

Er det flere enn meg som sliter litt akkurat nå?

2. Cosacita Forumet er livet

Jeg sliter med å få laste inn tråder på app. Og så dukker iblant den innloggingsgreia opp, men behøver ikke logge inn på nytt. Bare trykker den vekk. Fungerer på nettleser, da.

3. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Jeg har ikke opplevd problemer i dag, men jeg ser det ligger noen feilmeldinger inne og jeg vet det er noen som har opplevd forumet som ekstremt tregt til tider i dag. Både IT og jeg har letet etter feil i uten å finne noe.
    Om du får opp feilmeldinger så vær så snill å ta en skjermdump å send til meg så jeg har noe å gå etter :)

4. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Kan du ta en skjermdump når den dukker opp?

5. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

Får ikke brukt app. Android .
    Har huka av for å være pålogga , men må logge inn på nytt hver gang. Det er vel mine problemer ... :p

6. Cosacita Forumet er livet

Forumet laster i en evighet til denne dukker opp

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  7. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Android appen er ikke god, og vi venter på ny. Anbefaler å bruke nettleser på mobil isteden egentlig

• Enig Enig x 1
  8. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Er det der android eller iOS appen?

9. Cosacita Forumet er livet

iOS

10. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

Ja det er den jeg bruker . Jeg finner ikke appen heller. Har den som man ser uke for uke. Men står ikke noe link til forum der. Så må laste ned ny når den kommer :) :)

11. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Sliter med app på iphone nå.

12. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Gravid og barn heter appen med uke til uke. Der ligger ikke forumet.
    Forum appen er fjernet fra Google play nå inntil videre.

13. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Treghet? Eller noe annet?

14. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Står bare og laster når jeg skal inn på tråder og login skjermen dukker opp hele tiden.

• Liker Liker x 1
  15. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* Himmelbarn VIP Febbisbebbis'18

Må stadig logge inn på nytt i nettleser også.

16. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Bruker innmari lang tid på. Å laste sider her, og får opp at det er nettverksfeil.
    Bruker tapatalk [emoji85]

17. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

jepp.. appen har vært helt tulling i hele dag,, kommer meg inn av og til, men står bare å laster og kommer meg ikke inn i noen tråder:( android. pleier ikke å ha noen problemer

18. Krösa Maja Forumet er livet

Jeg har ikke fått postet innlegg i hele kveld og kom for første gang nå inn på en tråd. Jeg bruker kun app i iOS.

19. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Sånn ser det ut hos meg. Kommer inn en gang iblant

20. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Android eller iOS?

Del denne siden