Er det over allerede?

Hihi nå er jeg kommet fra legen. Ble to streker så fort hun dyppa testen,og hcg test er nå tatt. Skal tilbake og ta en til bare for å sjekke at den ikke synker,men hun regnet med at alt er bra.
Kommet bittelitt brunlig utflod i dag,og hun sjekket "up in there",og mente det ikke var noe farlig:)

Er en smule roligere nå kjenner jeg:)
Mest sannsynlig så er det vel det samme som med storebror,at blodkarene mine sprekker mye fortere nå.men heldivis så er det ingen "mens" hittil i dette svangerskapet. Nærmer meg jo 6.uka i svskapet nå,og for hver dag som går så blir dette mer sikkert føler jeg nå=) Takk for alle gode ord jenter,dere er herlige!

Så bra!:-) Godt med støtte når man er engstelig.. Skjønner at du er nervøs pga alt du har gått igjennom tidligere. Håper denne sitter i 40uker, og er frisk som en fisk!:)

SÅ BRA!!!!! Høres jo kjempefint ut! Men godt å få tatt Hcg målinger også, blir nok enda bedre da når du ser den stiger!

Følte meg nesten dum da jeg ba om å få måle en gang til bare for å sjekke at det stiger,for hun var såå sikker på at dette går bra:p
Men da blir det ny blodprøve på onsdag,også skal jeg på ul uka etter det:D Når uke 6 på torsdag,og da er vi jo halvveis til de magiske 12 også. er en SMULE mer positiv nå ja:)

Jippi. Så bra at alt ser lysere ut:-D 

Åh, så utrolig bra! Dette kommer nok til å gå helt fint det!

Nå ble jeg glad!:) Godt å høre det ser lyst ut!:D<3>

Glad du er mer positiv nå, og det er bra at legen tar deg på alvor og gir deg hcg-sjekk :)

Blir her inne nå vettu :)

Back
Topp