Er det over allerede?

Knerten&Mamma'n

Betatt av forumet
Er dette svangerskapet over allerede :( ? Begynte å spotte i stad og nå murrer det mer i magen så virker som jeg skal begynne å blø:/ blødde i 3 mnder med han jeg har fra før men husker ikke hvordan det var,om det murret eller jeg hadde smerter. Har legetime på mandag så får måle hcg men fikk en skikkelig dårlig følelse nå:(

Huff :(

Krysser fingre for at det er en uskyldig blødning, siden du sier du hadde det med forrige, så kan det hende det skjer nå også.

Prøv å evt ta deg et bad eller bruk varme flaske/pute, sånn at du slapper max av, å ser om smertene avtar litt :) Kan gjøre litt ekstra vondt hvis man blir stressa og bekymret, nor jeg forstår veldig at en blir..
Sender deg en god klem, å krysser fingre for deg :D

Ser jeg var litt stresset da jeg skrev i stad. jeg blødde ikke i 3 mnder sammenhengende med mini,men fikk "mensen" sånn ca da jeg skulle. Jeg er jo 9 dager over tiden nå,så skulle hatt mensen for ei ukes tid siden. prøver å roe meg ned med at det kanskje er det siden det bare murrer i magen.Har jo gjort det siden EL. Men kjenner jeg blir bekymret for det siden vi har mistet så mange ganger før:/

Har tent litt lys nå og prøver og bare slappe av så tankene går over på noe annet:) så lenge jeg ikke blør friskt med smerter så håper jeg det er et godt tegn:) Har bare vært litt på rosa på papiret etter dobesøk i dag,så får håpe det bare er noe ufarlig tull.

Takk for gode ord jenter:)

Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning og at spiren klorer seg fast til juni:-D 

Jeg har hatt noe veldig med murringer de siste par dagene, er ikke det ganske vanlig i begynnelsen? Er ekstremt mye som skal skje<3 murringer må ikke forveksles med de krampetrekningene(har ikke så mange andre ord, men det er mer vondt enn de murringene jeg har nå) som skjer ved en spontan abort. når jeg mistet sist, var det mere ubehag, og dette økte bare på etterhvert. også samtidig med at blødningene økte. var så ille at jeg til slutt våknet og ikke klarte å sove mer. slimhinnene blir også mer blodfylt under svangerskapet og har lettere for å blø. så trenger ikke være noe som helst. krysser fingrene for deg!><3><3 >

Uff nei, ikke du å! Håper inderlig at det ikke er noe, men det er ikke lett når tankene surrer! Lykke til!

Uff nei, ikke du å! Håper inderlig at det ikke er noe, men det er ikke lett når tankene surrer! Lykke til!

Krysser fingrene alt jeg kan for at de bare er en liten uskyldig blødning og at alt er bra med lille i magen <3

Knerten&Mamma'n skrev:
Er dette svangerskapet over allerede :( ? Begynte å spotte i stad og nå murrer det mer i magen så virker som jeg skal begynne å blø:/ blødde i 3 mnder med han jeg har fra før men husker ikke hvordan det var,om det murret eller jeg hadde smerter. Har legetime på mandag så får måle hcg men fikk en skikkelig dårlig følelse nå:(

Uff, krysser for at det er en uskyldig blødning! :)

Krysser fingrene for deg! Håper det er en uskyldig blødning. Jeg hadde en rar blødning når jeg skulle ha mensen,derfor jeg tok test. Det varte i ca 2 1/2 dag, med varierende mengde!

Åh huff så mange som begynner og blød nå kjenner jeg blir mer og mere redd...Tydelig at det kanskje er noe i det at det er en farlig uke den 5 til 6 uker...? 

Masse lykke til, satser på at det er helt uskyldig..

Hvordan går det med deg ja? 
*Tenker på deg*

Har en altfor lang historie med å miste så jeg er livredd for at det skjer igjen:( men samtidig så har jeg ikke kamper og vondt sånn som jeg har hatt tidligere. Her går det faktisk bra ser det ut til:) har kun fått litt lyserosa og smått lysebrunt utflod i trusa/på papiret og nå har det slutta helt virker det som:) murringene har jeg hatt siden el men så på de som litt truende når jeg oppdaga dette. Legetime i morgen kl 14 så skal få målt hcg da:)

Så bra det virker som alt er bra:) Og veldig spennende med Hcg måling hos lege i morgen! Tar de to etter hverandre eller ser de etter hva som er ca ventet? Masse lykke til!

Så bra :) Koselig om vi skal få følge hverandre til slutten :)

Back
Topp