Er det ok at menn bruker sminke?

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Er det helt greit at de sminker seg? Eller blir de en gjeng med femidotter[:D]

NEI

Det er ikke vanlig i vår vennegjeng[8D]
Men ser for emg at det er noe som fortsatt er mer vanlig i mer urbane strøk[:)]

....Noen kler det, men da mer som feks scenesminke[:)]
Synes ikke så mye om det til vanlig[;)]

Nei

Jeg syns det er greit jeg.

Nei, nei, nei. I tilfelle vekker de ingenting hos meg iallefall....

Jeg tar ikke i menn med sminke bare så det er sagt [8D]

Men hva artister gjør på scenen osv er jo noe helt annet.

Jeg tenker på menn meg sminke generelt. Synes det er æsj![&:]

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Hva andre menn gjør er meg likegyldig,men min mann - NO WAY [:'(]

sign

Hmm jeg vet at de er endel i vennegjengen til min mann som bruker litt eyeliner på øyenbryna, men sminke i hele ansikte nei

Mange gutter som har lyse øyebryn som farger de[;)]

ORIGINAL: ¤Katrine¤

Altså, jeg liker MENN! med hår både her og der. Og sminke er feminint. Så nei, jeg hadde ikke likt at min mann brukte sminke.

Når det er sagt, så må folk få gjøre hva de vil og ønsker selv. Men jeg syns det er sært med sminkede mannfolk.

Hvem vil du ha lizzom:

ELLER:

han nederste ville jeg hatt.....nam nam...
han/hun øverste....nei takk

Selvfølgelig er det greit at de sminker seg, men jeg vil ikke ha en mann med sminke [:)]

Altså, jeg liker MENN! med hår både her og der. Og sminke er feminint. Så nei, jeg hadde ikke likt at min mann brukte sminke.

Når det er sagt, så må folk få gjøre hva de vil og ønsker selv. Men jeg syns det er sært med sminkede mannfolk.

Hvem vil du ha lizzom:

ELLER:

Jeg elsker menn med eyeliner, men jeg ville ikke tatt i han øverste kisen med ildtang engang! Han under er mye kjekkere da. Men Ville Valo, Lauri Ylönen, Brian Molko, duden i Green Day som jeg bare ikke klarer å komme på navnet på nå, Gerard Way og ikke minst Bowie(!) er eksempler på mannfolk som er så lekker med sminke! [:D]

Hvem vil du ha lizzom:

ELLER:

Helt klart nederste! [;)]
MEN spør du en fjortis, så blir svaret et annet [:-][:D]

Back
Topp