er det ok å begynne julepynting denne uka??

Baby87

Glad i forumet
jeg jobber hele uka å slikt.. men har noen kveldsvakter å lurer på om jeg skal begynne støvtørking og oppsetting av julepynt når jeg kan for til helga orker jeg sikkert ikke siden jeg har jobba hele uka å er ganske sliten etter alt bryllups greiene å ting...

flere som har tenk å begynne denne uka eller skal dere vente til helga??

Ville ikke begynt før helgen iallfall, heller drøyd det til uken igjen.

Jeg skal begynne til fredag for jobber til helga. Og sambo har permisjon da! Gleder meg!!! Har hatt lyst å begynne før, men har liksom måtte tatt meg i nakkeskinnet[:D] JIPPIIIII det er snart jul[:)][:D]

det er jo bare 1 mnd til i dag.. så ser ikke problemet.. hehe.. tror jeg begynner i dag litt sånn.. for har liksom ikke tid i helga eller neste uke.. da jobber jeg dag hele uka å da er jeg såååå sliten at jeg knapt orker å gjøre vanlig husarbeid!!

Det er vel strengt tatt opp til hver enkelt[;)] Jeg venter til lørdag, og synes godt folk kan drøye "utendørspyntinga" ei uke til - kjørte forbi masse nisser og hus dekket i lys til morran i dag, og det er litt rart synes jeg. Men inne gjør man som man vil - jeg venter til neste helg!

Har igjen å vaske rundt på stua, kjøkkenet, gangen å natalie og sindre sitt rom. Så blir ikke pyntet til jul på enda 2-3 uker.

Har sååå lyst å begynne idag..
Men vet ikke helt om jeg burde..

nå er jeg i full gang med støv tørking og bortpakking av vanlig pynt i stue kjøkken å bad...

Skal jobbe natt hele uken så pynting skjer ikke før søndag. Skal heller vaske litt når jeg orker.

Jeg tørker støv og vasker gulv og vinduer denne uken. Men pynter bare med adventsting (stjerne, staker og utelys) nå.. Tar ikke frem julepynt før det er ca  2 uker til jul   Må "spare " litt på jula slik at den ikke mister sjarmen sin..

Pynt når du føler for det![:)]
Er ditt hjem, og det er du som skal gjøre det[;)]

Er da ikke så tissetrengt når du tross alt er opptatt resten av uken....[;)]

æ begynnte nå i helga! :) kunde ikke vente lengre hehe :P

for meg er jul viktig å jeg koser meg fra dag en.. så det mister ikke noe sjarm her før etter nyttår... heeh..
så nå skal jeg få julen inn i stua gitt... hihi..

ORIGINAL: Nates Mamma

Det er vel strengt tatt opp til hver enkelt[;)] Jeg venter til lørdag, og synes godt folk kan drøye "utendørspyntinga" ei uke til - kjørte forbi masse nisser og hus dekket i lys til morran i dag, og det er litt rart synes jeg. Men inne gjør man som man vil - jeg venter til neste helg!

hva du syns om utendørspynting driter jeg i

Back
Topp