mamsemor Forumet er livet Aprilbarna`15 23 Jun 2010 #1 Er det ofte knall og fall hos de små? Eller er de helt rolige, ser seg alltid for, og sår seg aldri? [8|] Føler at ungen min slår seg støtt og stadig. Noen ganger lurer jeg på om det er vanlig, men det er vel det. [;)]
Er det ofte knall og fall hos de små? Eller er de helt rolige, ser seg alltid for, og sår seg aldri? [8|] Føler at ungen min slår seg støtt og stadig. Noen ganger lurer jeg på om det er vanlig, men det er vel det. [;)]
camilla82 Elsker forumet 23 Jun 2010 #2 Ja, det blir en del, men som oftest ikke noe alvorlig, vi pleier å si at han har betonghue...slår det jo søren meg borti alt!
Ja, det blir en del, men som oftest ikke noe alvorlig, vi pleier å si at han har betonghue...slår det jo søren meg borti alt!
B bondekone Forumet er livet 24 Jun 2010 #3 blir noen knall og fall ja,men har ike vært noe alvorlig være med lillesøsteren ehr for ho får mye oftere skrubsår og slikt i forhold til bror sin
blir noen knall og fall ja,men har ike vært noe alvorlig være med lillesøsteren ehr for ho får mye oftere skrubsår og slikt i forhold til bror sin