Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har offentliggjort det[emoji1] pleier ikke å være så aktive på verken Facebook eller Instagram noen av oss, men la ut et av ultralydbildene fra TUL i uke 13, veldig koselig[emoji173]️
Jeg merker jeg har veldig lyst! Er 12+6 og slitter veldig med å holde det skjult! Samboeren vil at vi skal vente i 3 uker til, siden da tar vi en TUL bare for å se til at alt ser greit ut. Men sprekker snart smiley-ashamed004
Vi har sagt til de som spør at det er offentlig nå ja Ville fortelle det personlig til de nære og kjære først, og det har vi gjort nå Har ikke lagt ut noe på sosiale medier, men kommer nok til å legge ut et bilde på Instagram etter OUL en gang
Ikke noe offentlig nei. Bare de helt nærmeste som mamma og pappa som vet. Datteren min vet ikkje noe enda og håper å kunne vente til etter oul. Er 16 +0 i dag. Jeg har så lyst, men tørr ikke før vi vet alt er bra.
Vi har fortalt det til våre foreldre og søsken, samt til sjefer på jobb og en håndfull venner. Ellers er det ikke offentlig og vi regner ikke med at de vi har fortalt det til kommer til å sladre videre. Vil egentlig vente til etter OUL! Da tenker jeg at vi rett og slett sender en Snapchat til venner som ikke vet men spørs om jeg klarer skjule det til da bare.
Har ikke planer om å skrive noe på Facebook eller Instagram, men etterhvert som magen blir stor legger vi nok ut bilde, så blir det offentliggjøringen
Har det det på jobb, til familie og de nærmeste vennene. Det holder for min del Bruker nesten aldri Facebook, så det hadde blitt litt rart. Husker jeg leste et sted at det å oppdatere statusen på Facebook kunne sammenlignes med å stille seg ute på gata å rope... Hehe. Stemmer i alle fall for min del.
15+3 - Ikke veldig offentlig her, besteforeldre vet ikke enda [emoji85] men måtte fortelle det på jobben rett etter påske. Kommende storebror vet da, samt søsteren min og et par venner av oss [emoji4] offentliggjør nok etter OUL 18. mai (19+5) hvis alt fortsatt ser bra ut da [emoji173]️
Ikke ennå, men jeg merker at det begynner å bli vanskelig å skjule den lille kulen... Tenker å fortelle det til elever og kollegaer i neste uke. Er 15+4 på mandag, og tenker egentlig å fortelle det da.
Har ikke lagt ut på some, jeg har fortalt min svigerinne fordi hun arva alt babytøyet [emoji16] måtte passe på så ikke ho kvitta seg med det [emoji4]. Venter til etter oul
Vi har fortalt det til de vi har mye kontakt med ikke hemmelig for noen. Har ikke lagt det ut på Facebook eller Instagram enda, men vi gjør det sikkert snart. Har såpass sperret både Facebook og Instagram at jeg ser ikke noe grunn til å holde det borte der i fra
Vi er ikke typene til å dele slike ting på SoMe men vi har delt med all familie og venner, og jobbene våre. Og sagt til de at det ikke er noen hemlighet så de har også delt videre. Så tror de fleste vet det nå.
Men kjenner at jeg har startet å irritere meg litt over de repeterende spørsmålene alle stiller.
Spessielt disse
1. Hvordan er formen?
2 vet du hva det blir enda?
Er driit lei av å svare på de spørsmålene nå kjenner jeg
Delte det med foreldre ganske tidlig (5+5 på morsdag til mødrene våre og noe senere til fedrene). Ca. samme tid til søsknene våre.
Så ble det et par kollegaer etterhvert, nærmere 10+0 tror jeg.
En påskehilsen på Facebook 11+6 etter å ha vært på TUL Så nå vet vel de fleste enten via jungeltelegrafen eller Facebook. Er 15+1 idag, så begynner allerede å bli en stund siden.
Syntes det var SÅ deilig, stas og koselig å offentliggjøre det
Ikke så mange som vet det enda, men tenker at det ikke er "hemmelig" lengre. Skal på OUL om 3 uker, får se om det blir lagt ut noe på sosiale medier etter det.
Det er ikke så hemmelig lenger, fortalte det på et teammøte på jobb og ser at deg sprer seg veeeldig fort. Venner og familie vet det også Elevene skal jeg ikke si noe til før i alle fall etter OUL, hvis det ikke synes før det.
Blir ikke noe annonsering på sosiale medier for vår del heller.