Er det normalt?

Wildberg

Forumet er livet
Har fått en del vann i kroppen for noen uker siden, men i natt da jeg skulle på do klarte jeg nesten ikke å trå på venstre helen.
Har ikke føltes sånn før.
Da jeg sto opp var det fortsatt like vondt i helen. Er det normalt at det skal være vondt å gå når man har vann i kroppen??

ORIGINAL: Tassen_2

jeg har mye vann i kroppen...[&:]
men har vondt under beina når jeg går..
tror det er normalt.. presser både her og der.. måtte komme inn på sykehuset hvis det ble for gale..

sa de hvorfor du evt måtte komme inn?

Jeg hadde ganske vondt forrige gang husker jeg, det hjalp litt med støttestrømper faktisk:-). Det var det beste tipset jeg fikk. Jeg har ganske mye vann og har mye kramper allerede, så jeg venter egentlig på at det skal bli vondt å gå igjen.

Vann strekker i vevet og kan sikkert føles vondt av og til. Som nevnt over er støttestrømper bra å ha. Kjøpte mitt par på apoteket. 

åååja..har så vondt under føttene i dag..vært på jobb i fem timer og stått og gått..det hjelper ikke på...skikkelig illt i hælen..stråler videre opp i foten :(

Jeg har også kjent det noen ganger. Kjennes av og til ut som om hælen er trillrund... Går seg til når jeg har vært oppe en stund , og sittet med beina høyt.

Back
Topp