er det "normalt"?

SMT

Elsker forumet
gikk på do i sta, og det var no rød/brunt på papiret...
begynner jeg å blø nå, betyr det det?...
er livredd! [:(]

men tok nettopp en quickrespons test, bare for å se.. men den var positiv...
jeg er så redd!!!!

vil bare ringe til jobb å si at jeg ikke kommer...  [:(]
årh...

Huff [&:] Det trenger ikke bety at du begynner å blø..kan være festeblødning, det er det en del som har.. Ta det med ro i dag, slapp av og ta var epå deg selv. Og hvis du får vondt i magen eller begynner å blø mer, så ringer du legen. Tenker på deg, og krysser fingrene for at alt er iorden! [:)] Klem 

det er det jeg er så redd for!
for jeg har jo hatt vondt i magen hver dag...   stikkinger..

uff.. [:(]

ORIGINAL: aubergine

det er det jeg er så redd for!
for jeg har jo hatt vondt i magen hver dag...   stikkinger..

uff.. [:(]

Du kan jo ringe legen for sikkerhetsskyld?
Da slipper du å gå å bekymre deg.

jeg hadde også akkurat d samme på fredag i forrige uke. jeg dro til legen bare for å snakke med ha, å han beroliget meg og sa at det kunne være en festeblødning eller at det var tid for menstruasjon egentlig, slik at det kom litt blod, men at det ville stoppe ganske raskt. han sa også at 1/3 gravide kan ha små blødninger tidlig i svangerskapet, det er ikke uvanlig. nå har jeg hadd litt brunlig utflod siden fredag. vises nesten ikke på papiret i det hele tatt, bare spor. er også selvfølgelig redd for at det skal være noe galt, men siden jeg ikke har hadd noe særlige smerter eller at det har kommet blodkoagler så skulle jeg ikke bekymre meg sa legen min.

kanshe litt rotete skrevet, men håper du forstår:)

forstod det veldig godt januarbaby! [:D]
tusen takk!

ringte til legen, og hun sa at jeg måtte ringe jobb for å si at jeg ikke kom..
og det gjorde jeg, gikk fint det.

hun sa også at jeg kunne få komme imorgen på en samtale om jeg hadde behov for det.
skulle bare ta det helt med ro i dag!

godt å bli tatt alvorlig! [:D]
og tusen takk for gode ord fra dere[:)]

Back
Topp