er det "normalt"?

cile30

Forelsket i forumet
Jeg har gått på pergo og disse sprøytene, men tr varte bare halve tiden... Den pleier å være 7 dager men nå har jeg bare holdt på i 4 og i dag er det skikkelig brunt........ pleier det å være sånn etter denne kuren? [8|]  har ligget rett ut med noen kjempe smerter i høyre side også 4 fingre under ribbena, i går holdt jeg på å reise på legevakten, er som om man stikker en kniv inn der..(ikke normal mens smerte)

vet ikke om  dette er normalt jeg, men jeg dør jo ikke av det[;)] det er bare litt rart..

Har ikke peiling jeg, har jo bare hatt en kur selv og den resulterte i en dag lenger mens på meg så det ble 6 dager istedenfor 5. Men jeg tok bare en tablet hver dag i 5 dager. Så det var den laveste dosen.

skjønner ingenting jeg.. gikk opp 3 kg også på det der, skikkelig dumt at det ikke ble noen spire.. [:@]

Faktisk så har jeg hørt at det er noen som legger på seg av disse tablettene, så det er en normal bivirkning. Har ikke gjort det selv, lagt på meg mener jeg.

blir spennende med neste runde da, hvor mye jeg går opp.. hvis det er spire så kan jeg godt veie MASSE jeg[:D] 
må inn til ul først da, for å se om cystene er tilbake..

eh...jeg håper da virkelig at de holder seg vekk, har du hatt problemer med dette flere ganger?

har endometriose, fjernet 3 cyster rett før jul. de visste ikke hvorfor de kom, om de kommer tilbake eller når..  pergo kan visst gjøre så de kommer fortere tilbake..

Da krysser jeg fingrene for at du er klar til å starte opp igjen og slipper dette tullet der med cyster, det høres ikke morsomt ut.

merker jo ikke noe til dem, men de hindrer jo det viktigeste..  håper de ikke er tilbake..

Back
Topp