Er det normalt?

BabyPåHjernen

Flørter med forumet
Jeg fikk graviditetssymptomer veldig tidlig (4 dager etter el). Fikk da ømme pupper og ble veldig oppblåst. Har hatt litt ulike symptomer. Har vært småkvalm i korte perioder, men ikke noe stort. Har også vært veldig trøtt.

Tidlig i denne uka følte jeg at noe ble annerledes, er 5 + 5 i dag. Plutselig er jeg ikke så veldig oppblåst lenger, og jeg har ikke vært ordentlig kvalm på flere dager. Hatt noen brekningsreflekser i forhold til lukter, men trodde kvalmen skulle øke ganske kraftig.

Jeg begynner nå å bli litt urolig for om noe er galt, eller om det er normalt at ting går i faser.

Nå fryser jeg så jeg tror jeg skal bli gal. Sitter på inne på jobben med dun-jakke!!! Er svimmel og ekstremt trøtt. Har fortsatt mye ømmere pupper enn vanlig, men usikker på om de er like ømme som i starten.

Føler litt at jeg er i ferd med å bli koko. Er det normalt at symptomene veksler litt?
 
Kan svare ja haha :p
 
Jeg var redd for det samme selv for litt siden. Men det var bare å teste på nytt :D kjøpte billigtester som jeg tar når jeg føler for det. Det er så deilig å se at streken blir sååå sterk med EN gang. Da er det ikke tvil hos meg lenger :)
 
Jeg var redd for det samme selv for litt siden. Men det var bare å teste på nytt :D kjøpte billigtester som jeg tar når jeg føler for det. Det er så deilig å se at streken blir sååå sterk med EN gang. Da er det ikke tvil hos meg lenger :)
Hva slags billigtester kjøper du? Har bare brukt CB:(
 
Back
Topp