Er det normalt?

Cailen

Betatt av forumet
Fra jeg ble gravid til jeg var 15 uker var jeg konstant kvalm, og kastet opp mye. Nå har jeg vært helt fri fra kvalme og oppkast i 4 uker. Den siste uka har jeg begynt å kaste opp mye igjen. Kan det være tegn på at noe er galt? Har vært hos jordmor å hørt hjertelyd nylig,  men man blir jo litt bekymra når man plutselig blir så dårlig igjen. :(

Ring og hør :) Bedre med en telefon for mye, og ingen spørsmål er for dumme om man er bekymret :)

Jeg har aldri vært plaget av kvalme, egentlig (bank i bordet), så vet lite om det.

Helt normalt. Jeg kastet opp i 18 uker, fikk noen uker fri før det var 2 uker på an igjen. Nå er det til og fra.

Lene! skrev:
Helt normalt. Jeg kastet opp i 18 uker, fikk noen uker fri før det var 2 uker på an igjen. Nå er det til og fra.

Så godt å høre! Huff..at en skal være så plaga med kvalme.. Venter du jente?

Jordmora trodde hun så en gutt, men jeg begynner å tvile for det svangerskapet her har vært mye værre kvalmemessig enn mitt forrige med storebror.

Fjärild skrev:
Ring og hør :) Bedre med en telefon for mye, og ingen spørsmål er for dumme om man er bekymret :)

Jeg har aldri vært plaget av kvalme, egentlig (bank i bordet), så vet lite om det.

Takk for svar. Jeg tenkte å høre her først. Jeg føler meg ikke noe dårlig ellers så alt er sikkert bra, men man begynner å tenke litt når noe en ikke har vært borti før kommer opp. ;-) Ha en flott kveld videre. =)

Back
Topp