Er det normalt ?

Krøllo

Elsker forumet
Jeg har kjent veldig mye liv tidligere i uken, men nå kjenner jeg ikke noe mer.. Blir nervøs, skal på Ul på torsdag da, men er så redd det er noe gale.
Noen andre som kjenner liv kun noen dager?

Det er nok helt normalt. Jeg kjenner ikke liv hver dag enda. Det er tidlig, og det er ikke før noe senere det er viktig å kjenne liv hver dag. Jeg må som regel legge meg ned å bare konsentrere meg om magen skal jeg kjenne noe nå.

Det er helt, helt normalt. Er først ganske mange uker uti svangerskapet at en skal kjenne liv hver dag, lurer på om det er etter uke 20etellerannet. Sikkert noen som kan tallet som kan fortelle. 

Jeg har det også sånn som du beskriver. Men hørte hjerte på fredagkveld. Mener hvertfall at det er babyen jeg har kjent. Men nå er jeg litt usikker siden det er lenge siden jeg har kjente noe..

Samme her du:)
Blir nervøs jeg å,men vi har da ikke kommet så langt på vei så det er nok normalt å ikke kjenne bebisen hver dag:)

Ok, husker bare at med de 2 andre så kjente jeg så godt, pappaen kunne kjenne spark i uke 18.

Men jeg får vel bare tenke at dette er normalt, så får jeg jo se babyen om noen dager

Har d på samme måte.. Har ei venninne som er ca 15 uker foran meg å hun hadde fått beskjed av jordmor at frem til uke 28 var d normalt å ikke kjenne liv hver dag så da har vi jo en del uker å gå på enda da:):)

Det er nok normalt! Jeg har kjent liv bare av og på i endel uker nå, men i helga har jeg kjent hver dag, så kanskje det er blitt daglig hos meg nå? Jeg vet ikke, men jeg tror nok ikke du trenger og bekymre deg!

Hadde to dager nå som jeg ikke har ned kjent like mye liv, men prøv å drikk kald søt saft, eller annen kald drikk med mye sukker, også sett deg ned og slapp av. Det pleier å gjøre susen her.

Ja, det er som de andre skriver helt normalt! Har kjent innimellom i flere uker, først nå det er hver dag. Men hvor mye og hvor kraftig det er varierer fra dag til dag. Babyen har veldig god plass inni der ennå og turner rundt, så hvis den ligger og sparker mot ryggen din kjenner du ikke noe når det er så tidlig. Lykke til på ultralyd!

Her kan de togså gå dager uten at jeg kjenner liv,
Var på UL i dag og da så jeg en liten krabat som hadde skikkelig dansefest og jeg kjente IKKENOE: Så det er nok masse masse liv inni der, det er bare litt tidlig å kjenne det så tydelig.

Back
Topp