Er det normalt..

Ida82

Forumet er livet
... å ha veldig vondt i hodet mens man tar den synarela nesesprayen (før IVF)? Har hatt så sinnsykt hodepine, ikke hele tida da, etter at jeg begynte med den... Og er egentlig ikke plaget med det ellers...[8|]

Ja det er absolutt en av bivirknignene , så det er ikke noe å engste seg for.
Husker jeg hadde hetetokter, humøssvingninger og var svimmel å...

Eg merka ingenting til hormonbehandlinga sist, men har forstått det sån at det er veldig individuelt korleis ein reagerar.  No skal eg snart til på ny hormonkur, og kanskje blir det annleis då? Vi får uansett trøste oss med at det er verdt alt strevet - når det går bra til slutt... Og det gjer det jo [:D] Yjeih! Håpar du helde ut!  Ikkje kjekt å gå rundt med haudeverk heile tida...

Nei e ikke så gøy, men selvfølgelig er det verdt det om det ender bra!!! Krysser for at du cavegirl og kate blir gravid ved neste forsøk[;)]

Ja det er vel en av de bivirkningene man kan få det. Selv hadde jeg ingen [:D]

Ja og så hjelper det jo ikke at jeg tar en stor dose med hormoner. Mine egg er visst lit treige...

ORIGINAL: kate

Ja det er absolutt en av bivirknignene , så det er ikke noe å engste seg for.
Husker jeg hadde hetetokter, humøssvingninger og var svimmel å...

Jepp, signerer her! Hodepine er veldig normalt!

Hadde masse hodepine,helt normalt,når jeg startet på sprøytene mistet jeg mere hår også.står om bivirkninger i pakken som sprayen kommer i.greit å lese den så blir du mindre engstelig.ps...håret kommer tilbake altså[:)]

Back
Topp