Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jenta mi liker ikke at noen tar på underlivet hennes. Altså ikke ta på, men vaske med klut, våtserviett eller forsiktig vaske i dusjen. Hun holder foran og sier den er hennes. Er det normalt? Hvordan skal man evt. takle det?
Sofie liker heller ikke at jeg vasker henne nedentil. Hvis hun har bæsjet og fått bæsj inni selve høna så blir hun helt hysterisk når vi må vaske der. Å vaske rompa og rundt går liksom greit [&:]
JEg har ikke reflektert over at det ikke er normalt egentlig, så jeg tenker det er en fase bare [;)]
Man er vel ikke født sjenert, sjenanse er noe man lærer som regel, men de snapper jo fort opp ting da. Om hun ellers virker normal og alt er bra, ville jeg ikke vært bekymret.
Ville også vært forsiktig med såpe, også intimsåpe. Jeg husker at alt av såpe sved noe inn i granskauen da jeg var lita, så det kan være så enkelt også?
Unger er forskjellige, ho er vel litt sjenert da[:)]
Vesla liker ikke at andre en jeg eller pappan ser ho nedentil, så har blitt et problem i bhg med tanke på tørk og skift.
Men vi må jo respektere de så godt vi kan.
Si til ho at " Ja, den er din, men mamma må få hjelpe og vaske"
Så enkelt forklarer jeg vesla, funker her da[:)]