Er det normalt...

Fly

Elsker forumet
At man nesten avskyr kjæreste [:-] Jeg blir dårlig hvis han tar på meg, vil helst bare at han skal være stille, liker ikke lukten av han (selv om jeg VET han ikke lukter noe spesielt, bare godt..) liker ikke noen ting han gjør osv... På samme tid så vil jeg ha han i nærheten av meg hele tiden!

Kjente dette skremte meg skikkelig [8|]

Jeg har det også sånn.. Hadde det sånn sist og var utrolig bekymret for at det ikke skulle gi seg, men det gjorde heldigvis det. Nå er helvetesnesa tilbake, og jeg takler ikke lukten av han.. Igjen.. Det er kjipt, men det går over. Vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe gutta gjør det samme [:)]

Husker søsteren min hadde det slik, hun ble helt fortvilet [:(] men det gikk over.... du får bare forklare han at det er normalt.. du er ikke den eneste... det må være forferdelig å føle sånn.. håper det går bedre snart[:)]

Veldig veldig godt å høre at jeg ikke er alene, og har prøvd å si at det er ikke han det er noe galt med- bare hormonelle meg.. Men føler meg som en fæl ku, på samme tid som jeg ikke orker å vise han med nærhet osv at jeg fortsatt føler det samme:p

Jeg har det likedan [&o] nesten..
Er veldig irritabel og vil bare ha fred og tid for MEG!! [:-]
Men tror det har noe med at vi har hatt en laaang ferie, og jeg er sliten..

Har det ikke sånn denne gangen eller ikke enda, men har vært litt sånn tidligere...Er bare hormonene som gjør oss irritable [;)]

Sånn hadde eg de 4 første mnd då eg gjek gravid med eldste jenta.. Har det til tider nå og, men ikkje så ofte.. Men ja heilt normalt, og det går nok sikkert over etter kvart

hadde det sånn med forrige mann.
holdt på å bli tullete ,
å bare det å prøve å forklare en mann om hormoner å slikt er ikke lett.
så det ble noen diskusjoner i løpet av 9 mnd ja...[:-]

Jeg har det akkurat sånn! Det skal virkelig ingenting til før jeg klikker på han og ber han om å holde kjeft.. Han gjør alt galt, og til og med når han prøver å gjøre meg glad så er det feil. Veldig slitsomt, men håper det gir seg snart [:)]

Back
Topp