Er det normalt og være så nervøs?

jente 92

Elsker forumet
Jeg er gravid i uke 13+3 idag, og vet ikke helt hva som er grunnen men jeg er så veldig nervøs for de små i magen. Var ikke det i forrige graviditet i det hele tatt. Venter på henvisning til ultralyd i posten nå, det tar litt tid nå på sommeren tydeligvis. Men får ringe og mase visst ikke jeg får brev i morgen :)

Syns det virker som om nervøsitetsnivået er over gjennomsnittlig for gravide for tiden. Jeg er mer avslappet nå, oddsen er på vår side. Å være bekymret før man har grunn til det er både slitsomt og bortkastet :)

Uff, jeg kjenner meg så alt for godt igjen..! Prøver å tvinge meg til å tenke fornuftig og balansert - det går fint i teorien, det er verre i praksis, hehe

Syns det virker som om nervøsitetsnivået er over gjennomsnittlig for gravide for tiden. Jeg er mer avslappet nå, oddsen er på vår side. Å være bekymret før man har grunn til det er både slitsomt og bortkastet :)
Uff, jeg kjenner meg så alt for godt igjen..! Prøver å tvinge meg til å tenke fornuftig og balansert - det går fint i teorien, det er verre i praksis, hehe
Prøver så godt jeg kan og være positiv, for mest sannsynlig så går det bra inni der:) jeg har også vært på ultralyd i uke 10 for å se at det er 2 små bankende hjerter der. Men trenger å se det en gang til snart :)

Jeg har hatt flere tul og skal på enda en før oul. Jeg er rolig nå som det er fjorten dager til neste tul, men dagene før tul er jeg nærvevrak. Sover og spiser dårlig - livredd for å ikke få se liv på ul

Jeg og er litt mer nervøs denne gangen. Selv om jeg hørte hjertelyd for 1,5 uke siden. Sist var jeg ikke det :o

Jeg merker at jeg har vært veldig mye nervøs og bekymret, men det er nok også fordi at alt er blitt mer tilgjengelig, slik som historier om triste ting som har skjedd og slik. Jeg har måttet slutte å lese slik for blir så redd selv, og er pessimistisk av natur, så hjelper ikke på :P

Jeg er absolutt ikke nærvøs, enda jeg nok har grunn for det pga høyrisikosvangerskap og fare for div.. Men prøver å ikke ta sorgene på forskudd, dersom det skjer noe blir det tungt nok når det evt skulle skje.. Anbefaler å prøve å tenke sånn :)
Kanskje det er slik siden du venter 2 denne gangen?

Jeg er absolutt ikke nærvøs, enda jeg nok har grunn for det pga høyrisikosvangerskap og fare for div.. Men prøver å ikke ta sorgene på forskudd, dersom det skjer noe blir det tungt nok når det evt skulle skje.. Anbefaler å prøve å tenke sånn :)
Kanskje det er slik siden du venter 2 denne gangen?
Det er nok fordi jeg venter 2 ja, har hørt så mye om mange som mister 1 av barna eller begge. Uff. Må prøve å ikke tenke sånn. Det er ingenting som tilsier at det skal/har gått galt :)

Jeg er gravid i uke 13+3 idag, og vet ikke helt hva som er grunnen men jeg er så veldig nervøs for de små i magen. Var ikke det i forrige graviditet i det hele tatt. Venter på henvisning til ultralyd i posten nå, det tar litt tid nå på sommeren tydeligvis. Men får ringe og mase visst ikke jeg får brev i morgen :)
Helt normalt :) kanskje alt er litt mer forsterket når det faktisk er 2 der? :) forresten: hvordan klarer du å svare på flere innlegg på en gang,med ett svar? Å sette sammen flere innlegg,på en måte ;p har lurt på hvordan man gjør det, en stund nå ;)

Helt normalt :) kanskje alt er litt mer forsterket når det faktisk er 2 der? :) forresten: hvordan klarer du å svare på flere innlegg på en gang,med ett svar? Å sette sammen flere innlegg,på en måte ;p har lurt på hvordan man gjør det, en stund nå ;)

Hvis du er fra iphone kan du velge "more" når du trykker på et innlegg, og så velge "multiquote", og så bare klikke på de innleggene du skal sitere. Avslutt med å bare trykk på svar nederst i tråden :)

fra pc er det bare å trykke svar på innleggene etterhvert som du scroller, så samles de opp det nede som du skal skrive. Aner ikke hvordan det evt blir fra android :p

Last edited:
Hvis du er fra iphone kan du velge "more" når du trykker på et innlegg, og så velge "multiquote", og så bare klikke på de innleggene du skal sitere. Avslutt med å bare trykk på svar nederst i tråden :)

fra pc er det bare å trykke svar på innleggene etterhvert som du scroller, så samles de opp det nede som du skal skrive. Aner ikke hvordan det evt blir fra android :p
Har iPhone, men finner ikke "more" :happy7 nå føler jeg meg ikke spesielt smart :bored:

Flere valg knappen?

ImageUploadedByBV Forum1469828742.925904.jpg

Slik ser det ut inne på appen, da kan jeg enten svare generelt på tråden, eller markere et innlegg slik jeg gjorde her (blir gult når jeg trykker på det), og velge quote eller more -> multiquote. Du kan velge å bare trykke på svar under de aktuelle innleggene du vil sitere, så skal de dukke opp nederst i skrivefeltet. Vet ikke om det vil funke på nettleser på mobil da. Syns appen er oversiktlig og grei, for det meste. :)

Flere valg knappen?
Er du inne på nettleseren? Jeg bruker bv sin app. Hvis du bruker nettleser tror jeg du må bruke pc-metoden jeg beskrev.
Til meg står det svar (med en gang jeg skal begynne å svare på et innlegg) .. Når jeg trykker på den, kom det opp sånn som på det bilde jeg sendte :)
Skal prøve å laste ned appen ;)
Jej :)

Back
Topp