er det normalt (ang sa)

malingullet

Glad i forumet
og nesten ikke blø i det hele tatt med en sa?? Har kommet pittelitt av og til når jeg ar tørket meg men ikke noe mer enn det. kommer bare sånt brunt utfod liksom. Det startet sist helg og ser ut som det stopper nå. Skal det komme så lite[8|] 

Jeg vet desverre ikke noe om dette, men hjelper deg å dytte [:)]

takk[:)]

kanskje du må på utskrapning? uff ikke kjekt dette, håper du blir raskt ferdig med det:/

det hele begynte sist helg. Var på ultra på mandagen og fikk beskjed om at det se ut som jeg arborterer men det var så lite så ikke så lett og se. De ble ikke fornøyd før jeg hadde fått en rikelig blødning. Fikk endel smerter og var oppe igjenn på onsdagen. Han kom fram til det samme. Og i det siste har jeg tenkt at kanskje de tar feil? Man ser vel ikke tegn til liv i uke 5, eller[8|]

ORIGINAL: malingullet

det hele begynte sist helg. Var på ultra på mandagen og fikk beskjed om at det se ut som jeg arborterer men det var så lite så ikke så lett og se. De ble ikke fornøyd før jeg hadde fått en rikelig blødning. Fikk endel smerter og var oppe igjenn på onsdagen. Han kom fram til det samme. Og i det siste har jeg tenkt at kanskje de tar feil? Man ser vel ikke tegn til liv i uke 5, eller[8|]

det kan være de tar feil ja. ikke for å gi deg falske forhåninger, men det er mange leger som har tatt feil så tidlig.
og så tidlig burde kroppen, og den klarer som regel, å ordne opp selv. Har selv hatt 4 sa`er i uke 5 og har da blødd like mye eller mer enn en vanlig mens.

har du tatt blodprøver forresten? de vil jo kunne vise sikkert om du aborterer eller ikke.. ved å å ta to med to dagers mellomrom..

den første jeg tok var 100 og det er jo veldig lavt

ja det var lavt, men har du bare tatt èn? burde jo tatt to for å være helt sikker.

uansett synes jeg du burde ta en telefon til legen på mandag å høre om dette at du har blødd så lite med tanke på om du kanskje trenger en utskraping. Usikker på om de gjør det ettersom du var så kort på vei, men er mye mulig..

ORIGINAL: MiniMoi

ja det var lavt, men har du bare tatt èn? burde jo tatt to for å være helt sikker.

uansett synes jeg du burde ta en telefon til legen på mandag å høre om dette at du har blødd så lite med tanke på om du kanskje trenger en utskraping. Usikker på om de gjør det ettersom du var så kort på vei, men er mye mulig..

tok en på onsdag også men vet ikke hva den var

Back
Topp