Er det normalt å?

Mariemor1

Elsker forumet
nyte at mannen er borte en lørdagskveld? jeg syns det er veldig deilig å ha en alenekveld en gang i blant.. ikke hele tiden selvfølgelig men.. de sjeldne gangene han er ute på guttegreier så koser jeg meg ... da kan jeg gjøre akkurat det jeg vil og sette på jentefilmer...

Jeg syns det er herlig når min kjære tar seg en tur ut en lørdag eller tirsdag for den saksskyld... syns det er deilig med litt alenetid på kveldene:) 

Jeg storkoser meg de få gangene sambo er ute av huset ! Man må ha litt alenetisd iblant og :o)

Jeg syns det er superdigg innimellom. Er en del ute å reiser med jobb også og bor jo da en del på hotell, og det er såå digg å ikke bli vekt i løpet av natten av snorkende mann og barn som vil til mamma Og så er det så deilig å komme hjem til de igjen =)

Samboeren min jobber MYE, så jeg må bare nyte det når han iblant er hjemme...

Linemoren skrev:
Samboeren min jobber MYE, så jeg må bare nyte det når han iblant er hjemme...

Samme her.

Mannen var på kino med gutta i går. Det var himmelsk =D

synes absolutt det er deilig å ha litt alene tid av og til!  

Mannen jobber mye(han er sjef) og jobber ofte sent, og ofte flere helger på rad.  I tillegg så står det sosiale på jobben høyt, og de har lanseringsfester, karnevalsfester, påskefester, sommerfester, og alt mulig. Nå har han knapt vært hjemme en helg siden oktober, og jeg syns det er trist. Jeg har ikke vært utenfor døren og vært med venner siden september nesten! Da hadde jeg en uke i tyrkia med de 4 beste venninnene mine!

Men er jeg ekstra trøtt, og jenta mi er hos pappaen, og jeg bare har minsten på 1 hjemme, er det deilig når mannen er ute. Kunne sette på film kl 19.00 drikke et glass vin, og spise godis til jeg spyr! Og legge meg tidlig, og ta lillemann inn i sengen til meg ;)

Er stortsett alene hver kveld etter ungene har lagt seg, då fær sambo på jobb igjen og jeg legger meg alene hver kveld så nei jeg synes ikke det er noe kjekt.. Men forstår dere som har han hjemme hver kveld synes det er godt med litt alenetid også:-)

Back
Topp