er det nokon som

sorciere_

Forumet er livet
VIP
hugser saka om han  "utlendingen"som døde i Sogndal, etter å ha hoppa i elva fordi han blei jaga? Lurer på navnet på den personen som døde..

ett eller anna Veem Karlsen?? Nei det var ikkje Veem... hm ka var det igjen da....

arg.. eg veit jo det!!!!

*tenke*

JA! det var det!

kjenner du de som  jaga han eller??
var vel en naustdalsgjeng var det ikkje?

Hugser at på vidergående var alle så redd "nausdalsbanden"[8|]

uff ja.. det begynner og bli ein god del år sidan... tragisk sak[:(]

nei, kjenner dei ikkje... har hatt broren til han som sprang rett bak han i gym...

Men... På lørdag kom han som sprang rett bak han ein liten tur opp hit, fordi han skulle ha eine kompisen til min kjære som var her med seg inn til Førde.. Men han satt å drakk 3 cider før han reiste..
Men han sa at han hadde hatt godt av å sitte i fengsel, fordi han hadde ei care holdning til alt og alle. "Slo vist eg måtte", som han sa... [:-] Og no eiger han såpass empati at han synes mest synd på mammaen til arve oppi dette.. Som satt i rettssaka og ikkje fekk høyre eit einaste bevis på noko, og ikkje eigentleg fekk vete kva som skjedde.... og eine advokaten hadde sakt i avsluttnings"talen" at "ja, kanskje arve var ein drittsekk"

ORIGINAL: sorciere_

nei, kjenner dei ikkje... har hatt broren til han som sprang rett bak han i gym...

Men... På lørdag kom han som sprang rett bak han ein liten tur opp hit, fordi han skulle ha eine kompisen til min kjære som var her med seg inn til Førde.. Men han satt å drakk 3 cider før han reiste..
Men han sa at han hadde hatt godt av å sitte i fengsel, fordi han hadde ei care holdning til alt og alle. "Slo vist eg måtte", som han sa... [:-] Og no eiger han såpass empati at han synes mest synd på mammaen til arve oppi dette.. Som satt i rettssaka og ikkje fekk høyre eit einaste bevis på noko, og ikkje eigentleg fekk vete kva som skjedde.... og eine advokaten hadde sakt i avsluttnings"talen" at "ja, kanskje arve var ein drittsekk"

whaat`??! [&:] ka e d slags ting å si da??[&:]

Hekje de vert to ting til i førde området? en utendlansk gutt so døde pga mobbing..å so ei jente som bare forsvann når ho gjekk over ei bru på elv?

ORIGINAL: Majanne

ORIGINAL: sorciere_

whaat`??! [&:] ka e d slags ting å si da??[&:]

Fordi det alltid var klart at denne gjengen ikkje likte Arve, men han lot seg ikkje pille på.. så han provoserte og oppsøkte dei.. Så advokaten ville jo framstille han som ein skikkelig drittsekk, så det skulle bli mest mulig naturleg at dei jaga han [8|][:-]

ORIGINAL: sjukesøster

Hekje de vert to ting til i førde området? en utendlansk gutt so døde pga mobbing..å so ei jente som bare forsvann når ho gjekk over ei bru på elv?
Dette kan ikkje eg hugse... Utenlandske gutten du tenker på er kanskje Arve? Det skjedde i Sogndal, men heile greiene begynte i Førde.. Dei gjekk vel på samme vgs skule eller noko..

Back
Topp